Tom Cruise
Brad Pitt
Leonardo Di Cabrio
Minä uskon että nämä hemmot ovat ihan kunnon miehiä siviilissä, mutta heidän ulkoinen olemus ei ole
mitenkään mairitteleva. Miten helvetissä naiset voivat ihailla näitä about 160 cm pitkiä ja naisenkasvoisia sankareita.
"Selittyykö tämä asia sillä että suurin osa naisista on bi-seksuaalisia"
MarttyyriMallari-TTt
Miesten viholliset
17
739
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
ainoa tommonen julkkis-hymypoika, jota oon pitänyt komeana on Jon Bon Jovi.
Hugh Grant on unelma, mut tuskin mikään uhka miehille hänkään..?
Jere Karalahti on nyt pinnalla olevista sellaisen näköinen, joka saa jotain värähdyksiä aikaan..ei kuitenkaan niin paljon, mitä eräs ihan tosielämässäni oleva mies ulkoisella olemuksellaan ja sisäiselläänkin...
Muut miehet tuskin näkee niiden miehien sisälle. Se sisin on kumminkin se, joka on jok lämmin tai ei ole. Sisältä kylmät miehet ei kiinnosta vaikka olis kuin komeita tahansa. uhkana omalle 'miehuudellesi'? Olet sä eri akka.
- *kröhöm*
uhkana miehuudelles?
*kröhöm* kirjoitti:
uhkana miehuudelles?
Käyppä lukemas se juttu uusiks. Lue niin monta kertaa, että tajuut.
- caput.mortuum
Olen aina tykännyt James Masonista.
En taida olla bi-seksuaali. - Muuten,
nukkuisit välillä. Sun jutut on taas ihan kipeitä.
- totuuden puhuja
läpyttävät täälä humpuukia. Huulet liikkuu, mutta mitään järkevää ei vaan kuulu. Nää kaikki puheet on juuri tyypillisiä naisten juttuja -joo ihan surkeita äijiä, mut jos näkisivät oikeasti edessään niin jo oltais haarat levällään.
- rusalkaa
Ei liity minun haluihini mitenkään, jos joku kokee filmistaran uhkaksi :D
- vänkyrä-nainen
Miesmakuja vaan on niin erilaisia. Kuvien perusteella nuo ei ainakaan sytytä, niin tuskin luonnossakaan.
Jos näkisin haluamastani miehestä vaikka vaan silmät ja siis katseen kuvassa, niin se jo saa enemmän tunteet pintaan, kuin nuo "teinityttöjen idolit" noissa kuvissaan, vaikka olisivat alastomina niin silti. - totuuden puhuja
rusalkaa kirjoitti:
Ei liity minun haluihini mitenkään, jos joku kokee filmistaran uhkaksi :D
... ei muuta ...
- totuuden puhuja
jatkavat läpyttämistä..
- rusalkaa
Mitä etäämpi ja kaukaisempi kohde sitä kirpeämmältä tuntuu. Voi voi voi
- rapiskarpalo
muuten et toiset miehet mieltää "jos nainen diggaa jostain leffasta nii mies päänäyttelijä on siitä naisen mielestä hurmaavan seksi komistus" vaikka todellisuudessa nainen voi todellakin pitää näyttelijöitä hyvinä vaikka he eivät olisikaan huippu ihqui. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
Tossa muuten pari miestä joiden ulkoinen olemus on seksi: http://artfiles.art.com/images/-/Mike-Tyson-and-Frank-Bruno-Photograph-C12148998.jpeg
Siitä huolimatta Brad Pitt, Leonardo Di Cabrio
on söpöjä. Tomppakin on ihan söpö, joissakin leffois vaik korollisia kenkiä käyttääkin. - on iiiihana!!
Siis ihan kehen vaan jokkismieheen verrattuna se on vaan ihan sairaan hyvännäkönen!!!Noi kaks muuta kääntäis mun pään heti, mutta valkokankaalla ne jää pittin jälkeen...Sitä en kyllä tiennyt että se olis vaan 160 senttiä pitkä, mutta sananlasku kuuluu "mitä lyhyempi mies sitä pidempi hmmhmm..."
- Kettulaatikossa
Brad Pitt on 180 senttinen. Ja Leonardo hiukan pidempikin.
Leonardohan seukkasi huippumalli Giselen kanssa, eikä se sen rinnalla miltään kääpiöltä koskaan näyttänyt... Eikä se Pittin Joliekaan vissiin lyhyt ole.
Cruisesta en ole koskaan pitänyt, paitsi Collateralissa se oli kova.- Kettulaatikossa
ihana Johnny Depp on vaan 175 senttinen... vaan eipä tuo haittaisi.
Cruicella salarakas
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039