Minun vanha sydämeni ei kestä lukea näitä riitoja.Avaa sitten minkä vaan aloituksen,niin riitaahan siinä haastetaan.Ei kiitos minulle.Toivottavasti ette kovin kauaa jaksa tätä menoa.Minä poistun takavasemmalle vähäksi aikaa.
Poistun
20
1056
Vastaukset
- matkaa
Terve menoa.
- riitelemään
Parannus olisi aloitettava itsestä.
Itse kunkin!
Älä luovuta vielä.
Katsotaan vähän aikaa.
Keväällä varsat ja vasikatkin riehuvat vapaaksi päästyään vähän aikaa, mutta rauhoittuvat sitten.
Mutta jos päätöksesi pitää, niin kiitos mukavasta seurasta.
Hymyillään kun taas tavataan.- main-eko*
Tarkoituksenani ei ole poistua kokonaan,vaan siksi aikaa että tilanne hieman rauhoituu.
- karessi
main-eko* kirjoitti:
Tarkoituksenani ei ole poistua kokonaan,vaan siksi aikaa että tilanne hieman rauhoituu.
Eipäs jäänyt pitkäksi tuo poistumisesi, Yritä nyt olla ainakin yksi kuukausi kirjoittelematta tänne.
- Ikävää, että Maalaismies
sai taas Ruuneperinkin kanssaan riitaan.
Kyllä hän ahkerasti provoja kirjoittikin,
luottaen siihen,
että kun "kuuden kupin kumarassa"
Ruuneperi seuraavan kerran on,
silloin tuli syttyy tappuroihin.
Huvittavaa, tosi hupaisaa! - höperehtimään
Ikävää, että Maalaismies kirjoitti:
sai taas Ruuneperinkin kanssaan riitaan.
Kyllä hän ahkerasti provoja kirjoittikin,
luottaen siihen,
että kun "kuuden kupin kumarassa"
Ruuneperi seuraavan kerran on,
silloin tuli syttyy tappuroihin.
Huvittavaa, tosi hupaisaa!Kuka p-kele
jaksaa lukea mainetekoja, oli kirjoittajana joku jopeli, ruuneperi tai ketku maaloaismies.
Aino ootte riitaa haastamassa etsien syyllistä
hopa
HEVON KUUSESTA!
Itse tietysti pyhimyksiä
itsenne meidän palstalaisten nimissä
asiaa keneltäkään kysymättä. - ja aamen
höperehtimään kirjoitti:
Kuka p-kele
jaksaa lukea mainetekoja, oli kirjoittajana joku jopeli, ruuneperi tai ketku maaloaismies.
Aino ootte riitaa haastamassa etsien syyllistä
hopa
HEVON KUUSESTA!
Itse tietysti pyhimyksiä
itsenne meidän palstalaisten nimissä
asiaa keneltäkään kysymättä.tekopyhää potaskaa, puhukaa omista asioistanne vaan!
- Hintriika*
On se kumma, kuinka joillakin oikein sormet syyhyävät, kun vain pääsisi heittämään jonkun ilkeyden.
Sinä voit ottaa asian myönteisesti niin, että ainakin tälle "hyvän matkan" toivottelijalle soit päivän pelastuksen. Tosin epäilen, ettei hänen kiintiönsä vielä tuosta täyttynyt.
Ilkeily ei ole mikään taitolaji. Meissä jokaisessa on pimeä puolemme. Jokainen vain ei osaa olla näyttämättä sitä puolta itsestään. En minäkään aina.
Itsehillintä on paljon vaikeampaa. Sitä täytyy peräti harjoitella, se harvalta käy luonnostaan.- näyttää olevan
Reikäisen olen todennut olevan sinunkin turkkisi. Riittäisi siinä paikkaamista kerrakseen.
Moitit muita piruiluista, kyllä sinun pisteliäisyyttäsi on vaikea kenenkään tällä palstalla ylittää.
Mieti vähän. - olet,
näyttää olevan kirjoitti:
Reikäisen olen todennut olevan sinunkin turkkisi. Riittäisi siinä paikkaamista kerrakseen.
Moitit muita piruiluista, kyllä sinun pisteliäisyyttäsi on vaikea kenenkään tällä palstalla ylittää.
Mieti vähän.eihän siinäkään ole mitään pahaa jos toivottaa hyvää matkaa. Eihän tänne ole kenenkään pakko kirjoitella. Kohteliasta onkin toivottaa lähtijälle "hyvää matkaa"
- myös hyvä,
tasapuolinen suhtautuminen ihmisiin.
Otetaan oppia me muut! - nythä mä hokasin
myös hyvä, kirjoitti:
tasapuolinen suhtautuminen ihmisiin.
Otetaan oppia me muut!hintriikasta uusi seriffi!!!
- Petteri .. ..
Yritetään kuitenkin pitää palstaa meidänkin käytössämme , etteivä häiriköt kokonaan ajaisi meitä pois täältä.
Täytyy kai ruveta lukemaan vain tuttujen nimimerkkien kirjoituksia ja jättää muut omaan 'arvoonsa'.
Kai sitä ilkeyttä vain maailmassa riittää, mutta ehkä senkin on parempi purkautua täällä kuin esimerkiksi perheenjäseniä kohtaan tai muuna ilkeydentekona.
Minä ainakin pyrin lueskelemaan ja joskus kirjoittelemaankin täällä edelleen. Aika vähän olen kirjoitellut kun on "hidas mieli ja kankea kieli"- tyhjänpäivästä
Onko ymmärtämisessäkin jotain vikaa ? Ei täältä ole ketään pois ajettu. Tottakai jokainen voi mielensä mukaan poistua milloin huvittaa.
- riittää
Näitä huomion kerjääjiä.Ei täällä ole kellään minkäänlaista ilmoitusvelvollisuutta. Jos et osaa muun laisia aloituksia laatia emme lähdölläsi menetä yhtikäs mitään.
- Kukin taaplaa tyylillään,
-toisten mollaamisessakin.
- minäkin.
Kukin taaplaa tyylillään, kirjoitti:
-toisten mollaamisessakin.
Ilmoitan myös syyn: Maalaismies ja Ruuneperi.
Ehkä Maalaismiehen kunnioitettava ikä, joka
pyöristyy 80 vuoteen, on syynä pelkoon itsensä vuoksi.
Hän hyökkää ja provoaa ja esittää tappouhkauksia.
Me lähellä 70 vuotta emme puhu samaa kieltä tuon
vanhuksen kanssa.
Haluavat olla kahdestaan muka omalla reviirillään tajuamatta, ettei se ole heidän! - josko.
minäkin. kirjoitti:
Ilmoitan myös syyn: Maalaismies ja Ruuneperi.
Ehkä Maalaismiehen kunnioitettava ikä, joka
pyöristyy 80 vuoteen, on syynä pelkoon itsensä vuoksi.
Hän hyökkää ja provoaa ja esittää tappouhkauksia.
Me lähellä 70 vuotta emme puhu samaa kieltä tuon
vanhuksen kanssa.
Haluavat olla kahdestaan muka omalla reviirillään tajuamatta, ettei se ole heidän!vähän toppuuttelet. Arvelen nimittäin jotta vähin erin päästään näistäkin terroristeista eroon. Oikeassa olet tuossa kielitaidossa. Eri ikäkausilla puhutaan eri asioista ja niin kuin mainitsitkin emme puhu samaa kieltä.
Pliis, toppuuttele vielä katsellaan vielä pari päivää.
- syl-viaa
Minä vähän pääsin jyvälle,niin jo häippäs.Tuuthan sie takasii, tuuthan sie takasii ... Odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959