Valon uusi rakas!

bel

12

2096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näköinen...

...kuin arvelinkin. Tumma ja ok.

Mites se Villen ex-muija? Taisi mennä naimisiin jonkun vangin kanssa?

• mahdollisesti.

sukulaissielun. Ei noista toisten seurusteluista ota selvää. Ei käsitä. Ei. Onnea!

• sdghjkghsdklg

No voihan räkä, sinne meni taas mun mahixet! Kyllä mä vielä sen bongaan ittelleeni.

• poisongirl

onnee vaan eikö ville ollu jossain ulkomaisen lehden haastattelussa sanonukkin ettei voi kuvitella olevansa onnellinen vain yhden ihmisen kanssa lopun elämäänsä ehkä sinun vuorosi tulee vielä heh heh

• borje
        poisongirl kirjoitti:

onnee vaan eikö ville ollu jossain ulkomaisen lehden haastattelussa sanonukkin ettei voi kuvitella olevansa onnellinen vain yhden ihmisen kanssa lopun elämäänsä ehkä sinun vuorosi tulee vielä heh heh

;) :))))

• poisongirl

tämän päivän iltalehden sivuilla oli juttu jossa ville on saanut makeat naurut "tästä romansista ja kiistää edes koskaan tavanneensa tätä runoilijaa" joten ei kun bongailemaan pidän sulle peukkuja heh heh

• säilynyt

Tainnut joutua sitten lehdistön hampaisiin sekin. Mitä on tehnyt suututtaakseen lehdistön.

Miten lehdet voivat temmata tuulesta juttuja, jos Villeen on uskominen, ettei se ole kuullutkaan Nadine Winnebeckasta… mitä sitten vaikka olisi. Antaa seurustella ihan rauhassa vaan. Ei se suhteen kehittely Villelläkään varmaan ole kovin helppoa.

• miehille on kysyntää

Onnea, Ville, raittiuden tielle.

Kun nyt pääsisit vielä tupakista eroon. Askel kerrallaan. Ei se vaadi kuin päätöksen.

• näköinen

ei kylmän oloinen. Syvällinen. Olisi rauhoittvaa seuraa luulisin Itsellekin. Villekin on syvällinen, mutta ... ehkä se Avelon silti enemmän samanlainen. Vähän enemmän rock. Toisaalta laulajatar, kirjailija osaa asennoitua rennosti. Ooopperalaulaja. Kuinka monta oopperaa Ville mahtaa jaksaa ilman itsekidutusta? Kaikella on sopiva määrä.

• näyttää
        näköinen kirjoitti:

ei kylmän oloinen. Syvällinen. Olisi rauhoittvaa seuraa luulisin Itsellekin. Villekin on syvällinen, mutta ... ehkä se Avelon silti enemmän samanlainen. Vähän enemmän rock. Toisaalta laulajatar, kirjailija osaa asennoitua rennosti. Ooopperalaulaja. Kuinka monta oopperaa Ville mahtaa jaksaa ilman itsekidutusta? Kaikella on sopiva määrä.

sivistyneeltä. Ville ihan varmasti on ok, mutta suomalainen luultavast, joka päästelee taiteellisia höyryjä. Kyllä joku vähän enemmän nurina vois olla rento vaihtoehto.

• voi toimia
        näyttää kirjoitti:

sivistyneeltä. Ville ihan varmasti on ok, mutta suomalainen luultavast, joka päästelee taiteellisia höyryjä. Kyllä joku vähän enemmän nurina vois olla rento vaihtoehto.

että kumpikaan ei ala esittämään ja mukautumaan. Mutta arvostaa erilaisuutta.

• on?
        voi toimia kirjoitti:

että kumpikaan ei ala esittämään ja mukautumaan. Mutta arvostaa erilaisuutta.

heviukot ryyppää ja muutenkin elää kuin pellossa mahdollisesti ja toinen on päinvastoin. Luovuus ja vapaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60