Raitista pyhäpäivää kaikille.On hienoa herätä ilman kankkusta.
Sunnuntai 30.3-08
9
518
Vastaukset
- hienointa onkin
nämä aamut!!
- Eeva-Leena
Hienoa herätä hyvän oloisena ja pirteänä ilman krapulaa ja huonoa omaa tuntoa.
Raitista päivää kaikille. - Kalle.
Eilen illalla kippasin naamaan 100 grammaa Leijonaa, ja toissailtana samoin. Hyvin nukutti.
Jotain on tapahtunut, kun ennen aina kiskaisin puolikkaan tai kolme varttia laakista pois.
Nyt viinakin maistuu riivatun pahalta lantrattunakin ja ei tee mieli enää yhtään.
Liekö pysyvä olotila?
Nähtäväksi jää, mutta tähän asiaan voin itse vaikuttaa.- kun dokaa
siis juo niin sillä ajatuksella on kiva leikkiä, että kohta saa. Kun sen drinksun saa käsiin ja höräisee niin tunne on vastenmielinen. Olotila on huono ja nousuhumala perseestä. Siihen se jää ja alkaa vituttaan, että miksi pitää itseään myrkyttää.
Kyllä se kroppa on ihmeissään kun kuukausien tauon jälkeen alkaa tiputteleen. Ehkä kumminkin se viinan juonti oli jossain vaiheessa vaan uni- ja masennuslääke jossa aine kääntyi käyttäjää vastaan. Lisäksi tämä yleinen ja vallitseva olotila on niin rouhee, että eihän tätä enää viitsi pilata -ainakaan viinalla! - jokuN
kun dokaa kirjoitti:
siis juo niin sillä ajatuksella on kiva leikkiä, että kohta saa. Kun sen drinksun saa käsiin ja höräisee niin tunne on vastenmielinen. Olotila on huono ja nousuhumala perseestä. Siihen se jää ja alkaa vituttaan, että miksi pitää itseään myrkyttää.
Kyllä se kroppa on ihmeissään kun kuukausien tauon jälkeen alkaa tiputteleen. Ehkä kumminkin se viinan juonti oli jossain vaiheessa vaan uni- ja masennuslääke jossa aine kääntyi käyttäjää vastaan. Lisäksi tämä yleinen ja vallitseva olotila on niin rouhee, että eihän tätä enää viitsi pilata -ainakaan viinalla!Minäkin nautin hyvästä aamukahvista ilman rapuloita.
On tää niin mahtavaa, kun nykyisin nukkuu hyvin, ei painajaisia, morkkiksia, ja terveys ja rahat säästyneet!
Mielenkiinnosta kysyisin, silloin kun dokailin, niin mitä ne on ja mistä johtuu, että rinnuksilla oli sellaisia punaisia epäsymmetrisiä läikkiä?
Hävisivät melkein heti kun lopetin kaljoittelun.
Nautitaan tästä leppeästä kevätpäivästä, lenkkipolku kutsunee! - raittiina
jokuN kirjoitti:
Minäkin nautin hyvästä aamukahvista ilman rapuloita.
On tää niin mahtavaa, kun nykyisin nukkuu hyvin, ei painajaisia, morkkiksia, ja terveys ja rahat säästyneet!
Mielenkiinnosta kysyisin, silloin kun dokailin, niin mitä ne on ja mistä johtuu, että rinnuksilla oli sellaisia punaisia epäsymmetrisiä läikkiä?
Hävisivät melkein heti kun lopetin kaljoittelun.
Nautitaan tästä leppeästä kevätpäivästä, lenkkipolku kutsunee!Ne läikät taitaa johtua pintaverenkierrosta, ts. pintaverisuonien laajentumisesta. Minä huomasin samanlaisia, myös jaloissa ja naamassa silloin tällöin.
- Jenkanen
Ilman alkoholia tänään on Jenkanen.
- markareetta
herätty tänä aamuna.Hieno aurinkoinen päivä tulossa.Lenkille olen lähdössä.
Aurinkoista päivää teille kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039