niin, elikkä ehdotuksia mistä kannattaa mennä ostelemaan lastenvaatteita? ei tarvitse olla mitään merkkivaatteita. Samoin mistä itselleen kannattaa mennä shoppailemaan vaatteita. Viimeks käytiin colosseum nimisessä kaupassa, onko saman tyylisiä muualla?
halpoja lastenvaatteita?
berliiniin...
4
1803
Vastaukset
- Ainakin Hampurissa
ja muissa isoissa kaupungeissa.
- hyvä halpa
Yhdyn toiseen vastaajaan. C&A ketju löytyy kaikkialta. Todella edullinen ja hyvä hinta-laatusuhde.
http://www.cunda.de/stores/index.php- Nimetön
onko teillä tietoa mikä osoite tonne vois olla? navigaattorin avulla kun siellä liikutaan...
- Berliner Kindl
Nimetön kirjoitti:
onko teillä tietoa mikä osoite tonne vois olla? navigaattorin avulla kun siellä liikutaan...
Alexanderplatzilla on C&A. Samoin Ku´dammilla ja Wilmersdorfer Strassella ja Schloss-Strassella. On niitä muuallakin kun se on iso ketju.
Hinnasta ja laadusta olen edellisten kanssa täysin samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725