kevättä ja allergiaa

joka toinen ,niiskuttaa nenäänsä ja valittaa että on allergiaa.

Nyt onkin sitten huomattu että maataloissa lapset eivät sairastu eläimille ja pölyllekkään .
Joku on keksinyt huopia joihinka on laitettu näitä tvallisemmin allergiaa aiheuttavia"aineita" kuten siitepölyöä, eläimien karvoja ,niin kuin kissan ja koiran ja kotieläimien muidenkin.
Ja kokeet ovat olleet jo lupaavia ,lapset tulevat immuuneiksi . Tämä peitto on annettu heti syntymän jälkeen ja sitä pidetään lapsen lähellä mahdollisemman paljon .

9

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintriika*

On se vain ihanaa, että vihdoinkin minun kaltaisena laiskat siivoojat aletaan nostaa arvoon arvaamattomaan!

Ei edes pitkäkarvainen koira saanut minua aikanaan heilumaan rätti kädessä. Kukaan perheessä ei sairastunut allergiaan eikä potenut juuri muutakaan.

Aloituksesi on samaa sarjaa olemattomien pölypunkkien jahtaamisen kanssa.

• Tuli mieleeni vuosikymmenten takainen Karin pilapiirros, missä koukkuselkäinen muoriistui puhtauta hohtavan vanhainkodin vuoteella ja mutisi: "Olisi edes yksi kirppu!"

Kyllä se varmaan niin on, että tarvitsemme kaikki luonnon antimet, pidämme niistä tai ei!
        Jos hävitämme kaiken epämiellyttävn siivoamalla ympäristömme steriiliksi, ryntää paikalle jokin muu tuholainen, kuten nyt allergia ja astma.

Ei siis pidä kaataa luojan luomaa järjestystä. Kerran me vielä kaipaamme pölypunkkejakin, uskokaa vaan!

• Ylihygienia on kaikkien allergioiden isoäiti ja mikseí -isäkin. Miehet vaan vähemmän siivoavat.

Jokin aika sitten oli "suuri haloo" influenssasta, joka uutisten mukaan tappoi antibioottihoitoa saavia vanhuksi.

Miksikö juuri näitä? ihmettelin. Joku pöpönömiää tunteva lääkäri selvitti asian.

Antibiootithan tappavat hyvätkin bakteerit. Kun tähän bakteerittomaan tyhjiöon pääsee vieras bakteeri riehumaan niin veivinheitto seuraa kantajalle.

• Sitä saapi olla onnellinen, ettei tuota riesaa ole muiden jatkeena.
      Varmaan immuniteetini johtuu siitä, että rakastan eläimiä ja olen aina tykännyt luonnossa liikkumisesta.

• ihmisenä tunnen tuon "tuskan", juuri nytkin olen lisännyt lääkitystä kun ilmassa on paljon epäpuhtauksia.
      Olen lukenutkin että maalla jossa on eläimiä, lapset eivät sairastu allergiaan ja astmaan samoin kuin muualla asuvat.
      Ehkä se on jonkinmoista (siedätys hoitoa), nimittäin siedätyshoitoa annetaan pahasti allergisille pistoksina.
      On vaan pärjättävä ja odotettava päiviä parempia.

• Helsingissä on kielletty katujen puhdistus Lehtipuhaltimilla.
        Meillä kanssa täällä T:holmassa käyttää taloyhtiöt niitä ,ja ei mikään ole sen törkeempää kun lennättää kaikki katupöly ilmaan . Siinä menee yskökset niinkuin koiran kuivaneet kakatkin ilmaa,
        puhumattakaan niistä hiukkaspitoisuuksista joita pitäisi vähentää eikä suinkaan lennättää hengitys ilmaa.
        Voi niitä jotka sattuvat asumaan lähellä katutasoa ,ei ole ihme jos vaikka nämä lapset varsinkin saisi keuhkosaisauksia,ja vanhukset hengitys vaikeuksia epäpuhtauksista.

• Huh hei
        mikä viestit vei
        itsekö "töpeksin"
        kun tietsikkaani kosketin,
        vai haamuko harhailee
        ja viestejä poistelee
        vastausta vaille jääköön
        menköön mihin menköön.

• ullamirjami kirjoitti:

Helsingissä on kielletty katujen puhdistus Lehtipuhaltimilla.
        Meillä kanssa täällä T:holmassa käyttää taloyhtiöt niitä ,ja ei mikään ole sen törkeempää kun lennättää kaikki katupöly ilmaan . Siinä menee yskökset niinkuin koiran kuivaneet kakatkin ilmaa,
        puhumattakaan niistä hiukkaspitoisuuksista joita pitäisi vähentää eikä suinkaan lennättää hengitys ilmaa.
        Voi niitä jotka sattuvat asumaan lähellä katutasoa ,ei ole ihme jos vaikka nämä lapset varsinkin saisi keuhkosaisauksia,ja vanhukset hengitys vaikeuksia epäpuhtauksista.

miksi se luuta on käynyt täälläkin .
        Ihan hyvä jos joku tykkää omalla pihallaan käyttää sitä lehti puhallinta ,mutta, kaupungeissa missä kadut ovat saastaiset ,niiden kieltäminen on ihan paikallaan.

• monica kirjoitti:

Huh hei
        mikä viestit vei
        itsekö "töpeksin"
        kun tietsikkaani kosketin,
        vai haamuko harhailee
        ja viestejä poistelee
        vastausta vaille jääköön
        menköön mihin menköön.

sitähän minäkin ihmettelen ,kun ei ole Bilmaniakaan --ketääs nyt syytellään:=(

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2208
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1504
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      93
      1043
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe