Minä en jaksa enää tätä sairautta. Olen sairastanut Parkinsonia jo kymmenen vuotta ja olo vain huononee.En jaksa olla toiveikas ja positiivinen kun tiedän, että tauti vain etenee eikä kukaan voi auttaa. En halua tavata ketään, sillä en jaksa olla kuin ei mitään olisikaan vaikka kaikki tietävät, että olen parantumattomasti sairas. Tiedän, että monet sairastavat pitempään kuin minä, mutta mulle tämä jo riittäisi.
Masentaako
Ei jaksa eikä taho
2
1188
Vastaukset
- päivän kerrallaan
Ymmärrän Sinua. Olen seurannut mieheni sairautta, mutta tulee onneksi yllättäen hyviäkin kausia, vaikka välillä näyttää toivottomalle. Elämä on aaltoliikettä, sekä "terveillä" että sairailla. Jospa Sinun parempi kautesi on oven takana...
- tl1952
kielttämättä tulee aikoja että ei jaksa kun tämä tauti ei yölläkään anna rauhaa .on käynyt mielessä kaiken laisia ajatuksia.11 vuotta olen sairastanut parkinsonnin tautia stimulaattori ollut yli 2 vuotta ,nyt stimulaattori ei toimi kuin puoliteholla lääkäri sääti huolimattomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764