Moi!
Kuka teistä kannattaa Susanna .G:tä?
Mä en tosiaankaan kannata!
Mitä haukkuu Suokkei mitä vikaa niis on?Mä en tosiaankaan kestä tollasii
viestei:Susanna .G kiittää Ja pläää
plää.....!!!!!!!!!!!=(=( YÄK YÄK!!!!!
Kuka kannattaa Susanna .G:tä
4
422
Vastaukset
- Polle
moi!
En mä ainakaan kannata Susanna G:tä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- MINÄ VAAN!
MOI EN MÄÄKÄÄN TYKKÄÄ SIITÄ MITÄ SUSANNA G PILKKAA SUOKKAREITA JA SEN SELLAISTA... MUT LÄMPPÄRIT JA SUOKKARIT ON YHTÄ IHANII!!!KAIKKI HEPAT/PONIT TASAVERTAISIA JA YHTÄ IHANIA!PS,MIELIPITEITÄ TÄSTÄ...!! KIRJOITELKAA
- nightmare
anneta menneiden olla menneitä eikä muistella tuota keskustelua. Pitäkää henkilökohtaisina asioinanne ellette ko. henkilöstä pidä.
Terv. suokin omistaja, - Anonyymi
Hei tökeeetä, tehdään pelaa vakaasta asiasta hautajaisia heitetään, kukkalsitteta rappusilta, ei ole mikään naurun asia., rrrr rrr 😠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722