Kaverini on blondi. Tuli ikä ja parisuhde siihen vaiheeseen, kun lapsia piti alkaa yrittämään.
Blondi sitten eräänä päivänä pohti raskaaksituloa minulle:
"Mä muuten luin jostain lehdestä, että itseasiassa kuukaudessa on vain 6 päivää, kun nainen voi tulla raskaaksi. Siis aattele, vaan kuus päivää! Me päätettiin Reijon (blondin mies, nimi muutettu) kanssa, että me yritetään nyt sitten sitä lasta vaik joka kolmas päivä, niin siitähän sitä tulee sitten vähintään se 6 päivää kuussa, niin eiköhän tärppää".
Tämä juttu on tosi, kautta isoäitini pitsiliinojen.
Kaverin suusta kuultua - totta
Meira
1
2080
Vastaukset
- Blond
Kyllä se blondi oli ihan hajulla. Hedelmöittymisaika taitaa olla jotain tohon suuntaan ja sperma säilyy muutaman päivä elinkelpoisena, joten kun joka kolmas päivä yrittää, niin yhtään kuuden päivän jaksoa ei mene ohi. Asian selitys oli vain hieman eri tavalla ilmaistu ja aika optimistisestikin ellei sitten suorastaan väärin ymmärretty Reijon puhetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712