Ylläpidon siisti siivoaminen. Entiseen tapaan voi perustellusti pyytää palautteen kautta viestin poistoa.
"Me kiitämme ja pokkaamme"
Se toimii
10
413
Vastaukset
- BilMan*
Hyvin sittekii.
eikä hyväksi havaittu , miksi tavallisista arjen asioista ei voi keskustella .
Minun "Lehti puhaltimeni" joku "toope" enkä paremmin sano, kehtas lakasta pois , se oli tosi pahasti tehty .(((0)))
Ja mikä syy , olis kiva tietää. Ehkä hän on sellainen kadun lakaisia joka tykkää lennättää kaikki koiran kakat taivaan tuuliin ,meidän haisteltavaksi.
Taisi mennä yö unet :=(ullamirjami kirjoitti:
eikä hyväksi havaittu , miksi tavallisista arjen asioista ei voi keskustella .
Minun "Lehti puhaltimeni" joku "toope" enkä paremmin sano, kehtas lakasta pois , se oli tosi pahasti tehty .(((0)))
Ja mikä syy , olis kiva tietää. Ehkä hän on sellainen kadun lakaisia joka tykkää lennättää kaikki koiran kakat taivaan tuuliin ,meidän haisteltavaksi.
Taisi mennä yö unet :=(luulin, että otit sen pois, kun minä vastasin.
Jopel kirjoitti:
luulin, että otit sen pois, kun minä vastasin.
selvis sekin asia . Hyvä kun olit ajan tasalla . Taidan saada nukuttua kuitenkin yöni .
Täällä on "Joku" pil man niminen haamuhenkilö ,ja loput taidat arvatakkin .
Minä en enään puutu tähän asiaan .
Mutta nyt nukkumaan , Natti ,natti ,sanotaan meilläpäin.- Fanni
ullamirjami kirjoitti:
selvis sekin asia . Hyvä kun olit ajan tasalla . Taidan saada nukuttua kuitenkin yöni .
Mutta nyt nukkumaan , Natti ,natti ,sanotaan meilläpäin.Äitini 1903 syntynyt oli rippikouluikäisenä jo topakka tyttö, kotona keittiöhommiin tottunut. Häntä pyydettiin apuun pappilaan usein, kun oli ylimääräisiä vieraita esim. piispantarkastuksen aikaan. Rovastin perhe oli ruotsinkielinen kuten sen ajan muutkin papit.
Pappilan taloudenhoitajatar kertoi kyökissä apulaisilleen: "Kuunnelkaa tarkkaan, "ne" sanovat aina illalla toisilleen "munat" (gu natt= god natt). - BilMan*
ullamirjami kirjoitti:
Mutta nyt nukkumaan , Natti ,natti ,sanotaan meilläpäin.Hyvää syänyötä.
- hitossa
BilMan* kirjoitti:
Hyvää syänyötä.
Vanhempasi ovat ? Kun jättäneet sinut räpeltämään isäsi titsikkaa. Taitavat olla näitä bubi retkuja jotka jättävät kakaransa heitteille. Etkö surkimus edes osaat painua ilman mamman tuuti laulua nukkumaankaan.
- BilMan*
hitossa kirjoitti:
Vanhempasi ovat ? Kun jättäneet sinut räpeltämään isäsi titsikkaa. Taitavat olla näitä bubi retkuja jotka jättävät kakaransa heitteille. Etkö surkimus edes osaat painua ilman mamman tuuti laulua nukkumaankaan.
Mutta yritä pärjätä.
Yrittänyttä ei laiteta. - samaan kasaan
Fanni kirjoitti:
Äitini 1903 syntynyt oli rippikouluikäisenä jo topakka tyttö, kotona keittiöhommiin tottunut. Häntä pyydettiin apuun pappilaan usein, kun oli ylimääräisiä vieraita esim. piispantarkastuksen aikaan. Rovastin perhe oli ruotsinkielinen kuten sen ajan muutkin papit.
Pappilan taloudenhoitajatar kertoi kyökissä apulaisilleen: "Kuunnelkaa tarkkaan, "ne" sanovat aina illalla toisilleen "munat" (gu natt= god natt).Sipoon kanalaan munamyyntiin tuli uusi tyttö ja vastasi ensimmäisenä työpäivänä puhelimeen : Sipoon Muna......Sippos kikkeli.
- olen Ruotsinkielinen
BilMan* kirjoitti:
Mutta yritä pärjätä.
Yrittänyttä ei laiteta.ja opetan kuvataidetta. Jos vielä täällä roikut ilmoitan sinusta lastensuojelu virastolle. Tulee huostaan otto ja joudut laitokseen Romanialaisten kerjäläisten lapsille opettamaan pajupillin tekoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009