Selvinpäin aloitetaan tämäkin viikko.
Maanatai 07.04.2004
15
651
Vastaukset
- Eeva-Leena
raittiina alkaa tämäkin päivä.
Antabuskin meni aamulla alas ihan kuin olisi aina kuulunutkin normaaliin aamurutiiniin.. - *mutinaa*
Johan tossa tulikin viikko juopoteltua, taas vaihteeksi.
Nyt on hyvä taas yrittää. - barbados
raittiina ollaan.
- Oolofi
Selvänä. Tänään A-klinikalle ja illalla ryhmään.
- lipittäjätär
on minun ensimmäinen päivä. Jostain se on kaikessa aina aloitettava. Ehkäpä ilmoittautuminen tänne jotenkin auttaa pysymään ruodussa.
- rauhassa
NO KERRANHAN SE EKA PÄIVÄ VAAN ON...eihän me kukaan eletä viikkoa etukäteen...-pysy nyt vaan siinä ruodussa..
- niin aloitetaan
NIIN TEEMME ...minäkin aloitan...tai oikeestaan alkaa tulla jo yksi viikko oltua ja uusi aloitettua ja OLO EIKU PARANEE... TAIVAAN IHANA asia kun ei oo krapulaa tmv:aa.. onnea kaikille lopettaneille ja sen aloittelijoille...kyllä kannattaa..
- psykomanne
Raittiina ja ulos piristymään. Rytmi käännetty "yövalvojaksi", viime yönä tulikin katsottua wrong turn2, saw3, hostel2 ja sitten tämä outo 120 days of sodom. Näitä ei ehkä krapulassa kannata katsoa..
- minulle..
...onko se teidän elämänne jatkuvaa viinaa vastaan kamppailua? Päivästä päivään, tunnista tuntiin, hetkestä hetkeen?
Olen minäkin viinaa imenyt, joskus liikaakin, mutta koskaan ei ole tarvinnut joka aamu tunnustaa että "tänään en ota". Nytkin mennyt huomaamatta kuukausi ilman kaljoittelua kun on ollut niin paljon muita juttuja.
Ettekö te alitajuisesti anna alkoholille voiton, kun joka päivä mietitte kuinka kieltäydytte siitä? En tosin voi tietää asiasta sen enempää, sillä en ole vielä täysin alkoholisoitunut, lievästi kylläkin. Ja siihen ajattelin jättää rajan. Pisin ryyppyputki 5 päivää, sitten piti jo lopettaa kun alkoi vituttamaan ja hommat jäi tekemättä.
No, onnea matkaan kuitenkin.Vain omasta puolestani: Ei tosiaankaan, minulle riittää parin minuutin mietiskely "aamuisin" kun herään.
Jos viinaa vastaan pitää taistella tunnista tuntiin ja hetkestä hetkeen niin raittius jää lyhyeksi koska voimat loppuvat aika lyhyessä ajassa.
Olen lopettanut kamppailuni jo yli 10 vuotta sitten.
Raittius voi olla alussa tunnista tuntiin kamppailua, itse en onnistunut siinä koskaan, pisin kuivakausi oli 12 vrk.- Olla
että se sullekin selviää aikanaan
- usko..
Olla kirjoitti:
että se sullekin selviää aikanaan
...koska varon sitä.
Mutta kuten juopot yleensä, sinäkin tunnut haluavan että vajoaisin siihen jamaan, jossa asia minulle "selviää". - ole..sen kummemmin...
EI... ainakaan mulla...päin vastoin kun tosiaan jotain kolme päivää alkaa olla mittarissa...tympii koko homma niin että inhottaa... ja kun sen eka päivän saa ohi niin sitte alkaa helpottaa ja jo viikkoki niin eipä käy edes mielessä...ja kun kaavailee pitemmän ajan ns. raitista kautta niiku et ei viikonloppuisinkaan ota niin sillon URHEILEN ihan kaikin tavoin..hiihto, pitkät lenkit, rullaluistelu, painot, kuntopyörä ym. kaikki jopa salilla käynti ANTAA SITÄ pontta elää ja olla kunnolla..mulla näin en tiedä muista..
ole..sen kummemmin... kirjoitti:
EI... ainakaan mulla...päin vastoin kun tosiaan jotain kolme päivää alkaa olla mittarissa...tympii koko homma niin että inhottaa... ja kun sen eka päivän saa ohi niin sitte alkaa helpottaa ja jo viikkoki niin eipä käy edes mielessä...ja kun kaavailee pitemmän ajan ns. raitista kautta niiku et ei viikonloppuisinkaan ota niin sillon URHEILEN ihan kaikin tavoin..hiihto, pitkät lenkit, rullaluistelu, painot, kuntopyörä ym. kaikki jopa salilla käynti ANTAA SITÄ pontta elää ja olla kunnolla..mulla näin en tiedä muista..
Raittiina. Taisteluitta, asenne siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029