Huomenet.Talvi tuli takaisin mutta siitä huolimatta selvinpäin tänään.
TIISTAI 08.04-08
15
711
Vastaukset
- lipittäjätär
tai eräiden epäilyksistä huolimatta ensimmäinen alkoholiton päivä on takana. Ei ollut helppo ja selviä vieroitusoireita oli havaittavissa. Mutta kun muutaman päivän vaan jaksaa sätkiä, olo helpottuu.Kuten joku tässä sanoikin, pahimpia ja vaikeimpia ovat ne ensimmäiset päivät.
Eikä sitä alkoholia joka sekunti tai tunti ajattele. Mulle on kriittisin aika ne muutamat tunnit iltaisin, kun olen yksin kotona.
Tässä kuitenkin ollaan.- ..NYT on aika
Ei sellaset kannusta jotka itse ei onnistu..ITSE sen päättää korkkaako vai ei..-pitää lähteä lenkille...nyt aamusta jo...voimia tuleville tunneille.
- voipytty
Näin tervehdin sinua mainostavan TV:n fraasilla.
Se siitä helpottuu pikkuhiljaa ja kuten tuossa jo joku totesikin "pysy kanavalla". Joo raittiina ollaan täälläkin takatalavesta huolimatta.
- dokufa
Useat kirjoittajat raportoivat jo aamulla, että raitis päivä tänään. Hyvä niin, ja kaikki kunnia heille, jotka jo aamulla sen tietävät. Itse tiedän varmuudella vasta huomenna, minkälainen tästä päivästä tuli. Kuten sanoit, ei päivällä viinaa ajattelekaan, mutta illalla yksin kotona jo tulee mieleen. Nyt kun viimeisen 3 viikon aikana on ollut vain 2 täysin alkoholitonta päivää, ja kun enää ei 1-2 annosta illassa ole riittänyt, on minunkin pidettävä parin viikon tauko. Olen kanssasi ikään kuin samoissa lähtökuopissa, joten pysy kanavalla kuten ylempänä sanottiin. Tarvitaan vertaistuki puolin ja toisin.
- lipittäjätär
dokufa kirjoitti:
Useat kirjoittajat raportoivat jo aamulla, että raitis päivä tänään. Hyvä niin, ja kaikki kunnia heille, jotka jo aamulla sen tietävät. Itse tiedän varmuudella vasta huomenna, minkälainen tästä päivästä tuli. Kuten sanoit, ei päivällä viinaa ajattelekaan, mutta illalla yksin kotona jo tulee mieleen. Nyt kun viimeisen 3 viikon aikana on ollut vain 2 täysin alkoholitonta päivää, ja kun enää ei 1-2 annosta illassa ole riittänyt, on minunkin pidettävä parin viikon tauko. Olen kanssasi ikään kuin samoissa lähtökuopissa, joten pysy kanavalla kuten ylempänä sanottiin. Tarvitaan vertaistuki puolin ja toisin.
Niin, minähän vain mainitsin, että ensimmäinen päivä on takana, enkä vielä hurrannut tätä päivää. Sen sijaan se sekä aamulla ilman tokkuraa herääminen ovat hurraamisen arvoisia asioita.
Mulla näyttää menevän niin, että jollen eksy kotimatkalla alkoon, en juo illalla, teki mieli sitten vaikka kuinka paljon, eli takaisin alkoon en koskaan lähde mieliteoista huolimatta. Kyllä tosiaan näin illan tullen yksin ollessa tulee mieleen ihan liiankin paljon, mutta nyt lipitän korvikkeena vissyä.
Kyllä mä nyt pysyn kanavalla, tiedän, että nämä ekat päivät ovat vaikeimmat, kyllä se siitä sitten omalla painollaan...
- Eeva-Leena
Raittiina ja reippaana valmis päivän koitoksiin.
Raitista päivää kaikille. - barbados
Raittiina ollaan joo.
- tottakai
NIINPÄ sehän on vain päivä...myös tulevien selvien päivien joukossa..(tulee tasan viikko täyteen tänään)...JATKOJA...KAIKILLE..
- Jenkanen
Raitiina alkaa tämäkin päivä.
Voimia ja iloista mieltä kaikille muillekin. - Oolofi
Ja vaikak näikin painajaisia, oli ihana herätä ilman krapulaa.
- psykomanne
Ei onneks lunta täällä ainakaan ole tullut. Selvinpäin ainakin tänään vaikka viime päivinä on taas alkanut tekemään mieli humalaan.
- olla miettimättä
En saarnaa mutta jos mieli rupee tekemään ...ÄLÄ MALLAA SITÄ...äkkiä se ohi menee..
- aahoohoo
Ootteko ikinä yrittäny matkantekoo bussilla ilman rahaa ja kourassa vanhaks menny bussikortti? Jaa, että eikö. Vaan minäpä se yritin aamulla. Potkasivat kankaalle meikäläisen seistä törröttämästä ja jarruttamasta liikennöintiä. Ei paljon naurattanu saatikka itkettäny saatikka juotattanu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049