seurakuntamme on varmasti Kristus kalliolla.
Jeesus on adventismin perustaja
3
112
Vastaukset
Väärin ja vääristelyä!
Näin Raamattu opettaa:
13. Kun Jeesus tuli Filippuksen Kesarean tienoille, kysyi hän opetuslapsiltaan sanoen: "Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?"
14. Niin he sanoivat: "Muutamat Johannes Kastajan, toiset Eliaan, toiset taas Jeremiaan tahi jonkun muun profeetoista".
15. Hän sanoi heille: "Kenenkä te sanotte minun olevan?"
16. Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".
17. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
18. Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
19. Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."
Matt: 16:14-19- viestien.sisällöstä
Eiköhän adventistit juuri kerro, että Jeesus on Jumalan Poika, sijainen, nykyinen Ylipappi, joka "kävi" ajassa ja näinon myös Uusi Adam.
Hänen jälkiään on tarpeen seurata, niissä askeleissa, joissa kuuliaisuus Jumalan tahdolle on TOSI. Siksi Hän on myös sapatin Herra. Hän, joka herättää palatessaan Kuninkaana ajassa Hänessä kuolleet siihen iankaikkisen elämän armolahjan tuomaan elämään, jossa ei enää tulla kuolemaan.
Siis Hän luo Uuden taivaan ja maan. Kaikki entinen on mennyt.
- ei välitilaa, jossa olisi elämää.
- helvetti tuhoaa - synnintekijät - ikuiseen osaan - II-kuolema.
- Jumala näinollen tappaa sielun, joka syntiä tekee, ja elää vanhan-aadamin lihanmukaista elämää.
Kun Hän saapuu, "palkka on mukana".
Jotka Kristuksessa Hengen voimasta ovat hyvää tehneet, saavat elää.
Jotka eivät elä parannuksen mukaisessa elämässä, joutuvat tuomiolle, koska tuomio lähtee Jumalan huoneesta.
Jumalattoman osa - on siten - myös lopullinen, - ilman elämänlahjaa.
Mielestäni vääristely löytyy - ihmistulkinnasta, jossa välitilassakin elätetään Aabrahamin helma- ihmisen sielua, jossa silmissä on zombien ruumiit keikkumassa juopan toisella puolen. Sitä on muoto-oppien harhoista lähtöisin ja lusteen kasvuissa.
Ikuinen helvetin -elämä- siis luodaan elämää - jota Jumalan ei ole luvannut ja antanut "ettei hän ottaisi elämänpuusta, syö ja niin eläisi iankaikkisesti" .
"ette suinkaan kuole" . lupasi rienaaja. Nuo sanat kaikuu muotojumalisissa hapatteissa ja niissä "hengellistetyissä" rakenteissa, mitä ne harhautetut sielu julistavat temppeleittensä seinustoilla. Siten pelko-oppi sitoo ihmisen siihen ja sennäköisen juamalan -rakkauteen- jota taas Taivaallinen Jumalan ei julista.
Taivaallisessa julistuksessa kutsutaan rakkaudenkautta liittosuhteeseen, minkä perusta on Jumalan tahto, jonka päämäärä on rakkaus.
Siksi se kansa, joka sitoutuu uskomassa ja uskossa tuohon rakkaussuhteeseen, ei pelottele ikuisella kidutuksella, koska heillä ei ole sitä jumalaa, vaan on "rakkauden Jumala" - Kristuksessa.
Sillä niin on Jumalan maailmaa rakastanut, että Hän antoi Ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan HÄN saa sen iankaikkisen elämän armolahjan.
Siten tuohon sijaisuhrin PUKUUN, kuten Eedenissä adamin ja eevan puetus Jumalan puolelta on Jumalankansalla tänään.
Siksi sijaisen puku, on rakkauden puku, ja se on hääpukumme.
Ilman tahraa - ilman pelkoa, armoa ja rakkautta.
Siihen sitoudutaan rakkauden kautta, jossa ei ole pelkoa, vaan elämää.
Veren merkki, Kristuksen sijaisuus- on Herran kuoleman muisto- juhla - sapattijuhla. -lepo- .
Tätä ei kirkkokunnat opeta, vaan välitilaa, pelkoa, helvettiä näytelmineen. jne. draama Taivaan portit ja helvetin liekit, on läpikäynyt maamme kirkkokunnat.
Ei siinä rakkaudesta puhuta, vaan ihmisten perinnäisoppien hapatteista.
Kuinka moni pelosta - seuraa perinneoppikäsitteitä.
Niin. . . Paljon on surua Suomen Siinonissa.
Mutta, paljon on Karitsaan uskovia - rakkaudessa Hänen tahdolleen, mikä osoittaa sen, että missä Hengessä ja voimassa on voitto tästä pahasta maailmasta, ettei kädet enää syntiä tekisi.
- JukfkgkGG
Homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816