Raittiit huomenet kaikille. ulkona sataa mutta en anna sen häiritä.
keskiviikko 9.4-08
12
608
Vastaukset
- Eeva-Leena
Raittiina ollaan ja jatketaan.
Tosin eilen alkuillasta kotiin mennessä kävi mielessä että, tällainen kaatosade on sama kuin kapakkakeli.. Vesisadekin toisinaan kävi hyvästä syystä poiketa paikalliseen..
Päättäväisesti marssin paikallisen ohi... - Jenkanen
Raitiina ollaan sateesta huolimatta.
- uusi aamu..
Viikko täynnä raitiutta ...jes ..eipä ole krapula päätä pakottanut.. kaikille jotka aloittelee lopettamista tsemppiä..päivä kerrallaan...
- Oolofi
Niin se on, sen oman pohjan on löydyttävä ja saatava itse tarpeekseen juopottelusta, muuten se ei onnistu. Itsekin elän vain päivän kerrallaan ja yritän olla liikaa murehtimatta tulevaa.
- lipittäjätär
Toinen päivä takana. Olen tyytyväinen itseeni, koska ei tietenkään ole ollut helppoa. Yöllä näin kamalia unia ym, melko tokkurainen olo. Yhä olen sitä mieltä, että nämä ekat päivät on vaan sätkittävä, kyllä se siitä sitten....
- Oolofi
Träkeintä olisi olla sitä motivationia olla selvinpäin. Jos ei ole mitään syytä lopettaa dokaamista, niin se on varmasti vaikeaa.
- voipytty
ja uni muuttuu rauhallisemmaksi, kun muistaa olla päivän kerrallaan mukana tässä joukossa. Ja nyt keikalle, vaikka satelee.
- 9 päivää
tsemppiä sulle, täällä toinen, nainen samanmoinen..
Ei tää arki mulle oo nii paha, mut ku koittaa perjantai nii jopa alkaa olo käydä levottomaksi.
- Oolofi
Huomenta kaikille ja Oolofikin aikoo viettää taas yhden raittiin päivän. Ulkona sataa, kivaa! Me like sade.
- psykomanne
Sais aurinko välillä paistaa, janottaa nää kelit. Ja vesisade janottaa, keskiviikko eli pikkulauantai janottaa, tauko janottaa, viina janottaa, vitutus janottaa, väsymys janottaa..
Luultavasti tämän päivän selvinpäin. Huomenna tiedän kävinkö alkossa. Itseäki jännittää.- dokufa
huomenna tiedät, ettet alkossa tänään käynyt. Kyllä tänään sen janon kestät ja vielä huomennakin. Perjantaina voit sitten "vähän" ottaa, jos janosi käy ylivoimaiseksi. Näin on minuule käynyt aina kahden tipattoman viikon jälkeen, mutta nyt kun ne viikot ovat vasta edessä päin, en voi janosta haaveillakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049