Torstai 10.4.2008

Pa.pio

Raitis torstai tänään. Takatalvi. Oli jo kevät.

10

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä ja raittiina.

• Kukkakeiju

Täälläkin raittiina.Hyvät päivänjatkot kaikille.

• barbados
        Kukkakeiju kirjoitti:

Täälläkin raittiina.Hyvät päivänjatkot kaikille.

miksi pilata hyvä elämä juomalla.

• Jenkanen

Raittiuden merkeissä menee Jenkanenkin.

• Eeva-Leena

Raittiina ilman krapulaa se alkoi tämäkin aamu antabuksen tukemana.
      Raitista päivää kaikille.

• lipittäjätär

Kolmas päivä takana. Eilen teki kyllä tiukkaa, kun palasin konsertista (yritän löytää muuta tekemistä kuin juominen) läpi kaupungin kotiin. Monta baaria on matkalla, mutta niin vain kävelin niiden ohi ja tulin kotiin. Pikkasen vähemmän tokkuraiden olo kuin eilen aamulla.

Joku jossain viestissä ihmetteli, miksi pitää laskea päiviä tms, miksi ei vaan voi elää asenteella juomatta. Se on musta juuri noin sen jälkeen, kun juomattomuudesta on tullut elämäntapa. Mutta kun juominen on ollut se elintapa, on alku kyllä totista sinnittelyä. Päivien lasku ainakin motivoi minua eteenpäin.

• Kukkakeiju

Päiviä minäkin lasken vieläkin.Yksi päivä on aina yksi voitto lisää.Voimia meille kaikille.Toivoopi Kukkakeiju.

• voipytty

raittiin päiväni, on kerran vuodessa hyvä syy tarjota mansikkakakkua tukenani olleille tovereille. Ja saan puhaltaa kynttilät siitä kakun päältä. Jonkun toisen vuosipäivillä saan sitten maistaa jotain muuta kakkua ja iloita sen tarjoajan raittiudesta.

• Oolofi

Vaikka jotain hyrppäämistä taisi unessa ollakin, mutta hyvä kun heräs virkeänä ilman karpulaa.

• voipytty

viekas ja vahva vihollinen. Selvin päin läksin aikoinaan juomaan kerta toisensa jälkeen seurauksista välittämättä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2339
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1574
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1377
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe