löydön ihmisen joka osaa kätsysri tehdä taustan mun biisiin, eli siis freebeatin.
Ottakaa yhteyttä mmasa@luukku.com
ps. hinta alle 100e!
Apua hieman!!
4
271
Vastaukset
- Neon Pulse
Minkä tyyppisen taustan haluat ?Osaan valehtelematta tehdä melkein minkälaista.Räppi vaan ei oikeastaan kiinnostaisi.Mutta rahastahan sitä nyt voi tehdä ja jos sopimuksista päästään ratkaisuun niin mikäettei.
- Voisitko
Lähettää vaikka säk.postia mmasa@luukku.com
Tyyli on sellaista hieman r'n'b, itse en kyllä myöskään tuosta räpista .. mut jos lähetät jotain vietii tonne säköpostiin niin vastailen vähän tarkemmin. :) - Neon Pulse
Voisitko kirjoitti:
Lähettää vaikka säk.postia mmasa@luukku.com
Tyyli on sellaista hieman r'n'b, itse en kyllä myöskään tuosta räpista .. mut jos lähetät jotain vietii tonne säköpostiin niin vastailen vähän tarkemmin. :)No tässä saattaa kyllä tulla raja vastaan,sillä en ole tälle jazz ja blues alalle suuntautunut eikä asenteet ole kohdallaan tämäntyyppiselle musalle.
- musikkia
Neon Pulse kirjoitti:
No tässä saattaa kyllä tulla raja vastaan,sillä en ole tälle jazz ja blues alalle suuntautunut eikä asenteet ole kohdallaan tämäntyyppiselle musalle.
sitten voisit tehdä? Myös kevyt rock ja soul kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764