Huomion hakuun tämä koko juttu perustuu ja se on ihan ok, mutta kannattaa aina miettiä mitä kirjoittaa ettei sitten jälkeen päin kaduta.
http://www.youtube.com/watch?v=9YWR-4NCsrc&feature=related
"Terveisiä vakuutusmiehelle"
MarttyyriMallari-TTt
Palstalla esiintyminen
7
361
Vastaukset
näköinen tuo Maija Vilkkumaa ja biisikin oli todella surkea.
"Tätähän minä juuri tarkoitin"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
näköinen tuo Maija Vilkkumaa ja biisikin oli todella surkea.
"Tätähän minä juuri tarkoitin"
MarttyyriMallari-TTtmeni harakoille ja kertoi sinun olevan ulkonäkökeskeinen.
runontaja kirjoitti:
meni harakoille ja kertoi sinun olevan ulkonäkökeskeinen.
se sinun pointti sitten oli!
"Ei tarvi ujostella"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
se sinun pointti sitten oli!
"Ei tarvi ujostella"
MarttyyriMallari-TTtoli ja meni. En siis enää muista.
- sirpamaikkarilta
sitä aina yrittää muistaa. Aina ei vaan pysty pidättelemään niitä kiihkeimpiä tunteitansa.
"Tunteita ja tuoksuja"
Tunteva suomalainen akka Mä oon tgaas ajatellu, että tää perustuu enemmän huomionantoon, koska jokainen itse valitsee ne tyypit ja aiheet joille antaa sitä huomiota.
Siinä vaiheessa alkaa mennä tosissaan huomionhauksi, kun alkaa olla viis alotusta etusivulla. Tottahan sellaselle kerjäläiselle vähä sitä huomiota pitää antaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482120Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902100- 1222011
- 791742
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171165Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097