Tilasin tulkin käytettäväksi joskus loppukuusta. Lupasivat vastata mahdollisimman pian. Ei oo kuulunut!
onpa nopeaa palvelua
3
558
Vastaukset
- Ronja68
sattuu usein. Mutta jos tilasit loppukuun aikana tulkin määrityyn päivään varten niin ilmoittavat aina jos etsintä käynnissä ja viestittelevat sulle ilmoituksen tulevan mahdollisimman pian. Niin...minullekin sattuu tollasta usein ja ilmoituksen saapuessa oon saanut uesimitten tulkin paikalle mut parisen kolmen kertaa en saanut tulkkia.
Tsemppiä!!!- Kaaleppikoo
Ilmoitin niille asiasta helvetin paljon etuajassa! Vaan eipä oo kuulunut. Ehkenjoutuu ilman mitään tietoo lampsimaan sinne minne piti ja toivoo että se tulkki on siellä - tai sitten ei. Pärjään kyllä ilmankin jotenkuten. Enempi ajattelen sitä henkilöä jonka puheille menen.
- Kivikuuro
Kannattaa antaa palautetta palvelujen järjestäjälle. EIvät ne yleensä jätä vastaamatta. EHkä on joku tietokatkos tapahtunut, tilauksesi ei ole mennyt perille jne.
Olen yleensä saanut joka kerta vastauksen tilaukseeni oli sitten tulkki tulossa tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764