Nyt loppui haaveilu.Rakkautta ensi silmäyksellä on sittenkin mahdollista.Meille tuli uusi perheenjäsen.Ostin moottoripyörän...
Viimeiset 5 v haaveillut ja muiden ajoja "kateellisena "katsellut,viime kesän kyytiin kerjännyt,eikä kukaan huolinut;))))Olin liian vanha,iso ja rumakin;)
Nyt kelpaan pyörän selkään ihan tällaisena,eikä siihen miestä kaupanpäällisiksi tarvinnut ottaa.IHANAA,mahtava fiilis..Motoristiystävien avustuksella ja "patistuksella" tämä vihdoin totta.
Ajotunnit edessä.Ja sitten menoksi...Jes
Prätkämimmi,VIHDOINKIN
34
3044
Vastaukset
- FrozenCorpse
Hienoa! On varmaa ihan sekopäinen olo. Muista olla varovainen liikenteessä ja harjoittele pyöräsi käsitteöyä erilaissia olosuhteissa, niin ettei ikäviä yllätyksiä pitäisi tulla.
- jalkaa pakettiin
Siitä vain luita rikkomaan ja rahaa kaivoon heittämään. Onnea hankkinnastasi :)
Eihän ne jalat murrukaan muuten kuin pyöräillessä!!!Noin uskovat jotkut...Mutta maailmaa kun uskaltaa katsella avarakatseisemmin niin saattaa yllättyä.Kaikki ei olekaan ihan mustavalkoista,jopa harmaan eri sävyjä löytyy;)))Mukavaa kesän odotusta vaan kaikille...Ihanaa!!!!
- Kuutiotuuma
saada uutta verta tännekin, etenkin naispuolista sellaista.
Täällä nämä samat Daamit on aina äänessä, joten ihan mukavaa näin, toki kaikella kunnioituksella muita kohtaan.
Älä sitten ihan vakavissasi ota näitä kaikkia juttuja, mutta kyllä täällä asiaa ja asiantuntemustakin löytyy yllinkyllin.
Mukavaa kevättä ja ennenkaikkea turvallisia kilometrejä. - Mä vaan
Vai että vanha, iso ja ruma?
Ei sulla vielä taida ajokortti-ikä ohi olla, jos kerran A-korttia suoritat? Ja isolla on pitkät jalat... ei tartte ihmetellä että mistä tällanen 150-senttinen löytäis pyörän. Rumuuteen tepsii kypärä ja tumma visiiri - naamavärkin arvostelu loppuu just siihen! elämäniloa,sekä turvallisia ajokilometrejä.
Tervetuloa vaan meidän naismotoristien joukkoon:)
Tiedät sä kyydissä istuminen on ihan pepusta.
Nyt vaan harjoittelua ,kyllä se siitä..
Mut tsemppiä sulle,ajelehan muuallakin ,kun täällä mp palstalla:)
Oki turvallisia ajokilsoja sulle:)- neuvoo
tietenkin mopolla ajelija. Hänhän kertoo hankkineensa moottoripyörän jolla ajeleminen on aivan eri asiaa kuin mopoilu.
- LångvikinMotörhed
Sekin oli rakkautta ensi silmäyksellä, tosin siirryin pian paljon pienempään kun en noviisina klaaranut meidän perheen ensimmäistä, 1100 kuutioista Varjoa.
Onnea, muista ottaa iisisti alussa : ))Burnout hävisi hetkessä kun pyörän laitoin,nyt kuljetaan suu pielet korvissa;)Tähän ikään jo järkeä löytyy ja malttia.Siis rauhallisesti lähdetään harjoittelemaan ja kortti kyllä jo löytyy,mutta ajotunteja oman ja muiden turvallisuuden takia otan."Nuoruudessa"olen kyydissä istunut,parikertaa ajanut,mutta silloin ei sytyttänyt.Mutta vuosien varrella koko ajan ajatus säilynyt,että vielä eräs kaunis päivä...Ja se koitti sitten nyt.Ei tämä hetken päähänpisto ole.Vaan todellakin 5 v ainakin jo ajatusta lämmitellyt.Mukavat motoristi ystävät pitäneet sopivasti ajatusta yllä;)))Kaiholla viime kesän jo elin,kyytiin yritin "tarjoutua"Mutta tosiaan miksi istua kyydissä jos voi ajaa itse...Olisi se kyytipaikkakin aluksi ollut hieno homma.Ihana näin.Olen lukenut näitä palstoja pitkään.Suodatin siis toimii minullakin.Mielipiteitä löytyy jokalähtöön.Kiitollinen olen asiallisista neuvoista,asiattomat kuittaan savolaisella huumorilla;)Mukavia ja ennen kaikkea turvallisia matkoja meille kaikille !Ja eka pyöräksi meinasin aluksi sen shadown,mutta savage vei sitten sydämeni....
- Tuleva motoristineiti
eianneli kirjoitti:
Burnout hävisi hetkessä kun pyörän laitoin,nyt kuljetaan suu pielet korvissa;)Tähän ikään jo järkeä löytyy ja malttia.Siis rauhallisesti lähdetään harjoittelemaan ja kortti kyllä jo löytyy,mutta ajotunteja oman ja muiden turvallisuuden takia otan."Nuoruudessa"olen kyydissä istunut,parikertaa ajanut,mutta silloin ei sytyttänyt.Mutta vuosien varrella koko ajan ajatus säilynyt,että vielä eräs kaunis päivä...Ja se koitti sitten nyt.Ei tämä hetken päähänpisto ole.Vaan todellakin 5 v ainakin jo ajatusta lämmitellyt.Mukavat motoristi ystävät pitäneet sopivasti ajatusta yllä;)))Kaiholla viime kesän jo elin,kyytiin yritin "tarjoutua"Mutta tosiaan miksi istua kyydissä jos voi ajaa itse...Olisi se kyytipaikkakin aluksi ollut hieno homma.Ihana näin.Olen lukenut näitä palstoja pitkään.Suodatin siis toimii minullakin.Mielipiteitä löytyy jokalähtöön.Kiitollinen olen asiallisista neuvoista,asiattomat kuittaan savolaisella huumorilla;)Mukavia ja ennen kaikkea turvallisia matkoja meille kaikille !Ja eka pyöräksi meinasin aluksi sen shadown,mutta savage vei sitten sydämeni....
Onnittelen ja olen hivenen kateellinen, itsellä kun ei ole vielä pyörääkään vaikka yhteen olen silmäni iskenyt. Pelottaa, ihastuttaa ja jännittää ajatus prätkällä ajamisesta. Ensimmäisiä ajotunteja odotellen... :)
- LångvikinMotörhed
Tuleva motoristineiti kirjoitti:
Onnittelen ja olen hivenen kateellinen, itsellä kun ei ole vielä pyörääkään vaikka yhteen olen silmäni iskenyt. Pelottaa, ihastuttaa ja jännittää ajatus prätkällä ajamisesta. Ensimmäisiä ajotunteja odotellen... :)
Pelätä pitääkin, että osaa olla varovainen. Ihastuttaminen muuttuu vielä mukavammaksi tunteeksi kun alat opia sen verran, että nautit ajamisesta ja tuo jännitys kuuluu asiaan. Kokemukseni perusteella se hellittää toisen ajokauden lopulla jolloin pääset tuota ihastuttamista mukavampaan olotilaan : ))
- Enska-setä
Hyvä päätös! Elämyksiä ja erilaisia tuntemuksia ja tunteita luvassa! Millaisen "kumppanin" kanssa koet näitä juttuja ( eli mikä pyörä )?
Onnitteluista!Jaettu ilo on ainakin kymmenkertainen.Minun omani on suzuki savage 650,vm 94.Niin kuin jo kerroin aikaisemmin,vuosia katseltu jo pyöriä,mutta ensisilmäyksellä tiesin että "tuo"on minun...;))Kemiat pitää varmasti kohdata niin ihmissuhteissa ,kuin pyöränkin kanssa.
- Yamahamimmi
eianneli kirjoitti:
Onnitteluista!Jaettu ilo on ainakin kymmenkertainen.Minun omani on suzuki savage 650,vm 94.Niin kuin jo kerroin aikaisemmin,vuosia katseltu jo pyöriä,mutta ensisilmäyksellä tiesin että "tuo"on minun...;))Kemiat pitää varmasti kohdata niin ihmissuhteissa ,kuin pyöränkin kanssa.
Kyllä prätkään voi rakastua VÄHINTÄÄN yhtä paljon kuin mieheen ensi silmäyksellä :) ..ellei enemmänkin...
En osaanut ajaa, mutta kun tämä oma rakas, Yamaha 535:nen tuli vastaan, se oli menoa.... Ja kun loogisesti päättelin, että ajamiseen ei tarvita munia housuissa ;) niin päätin osaavani ajaa kunhan käyn muutaman ajotunnin ja edelleen kahden ajokauden jälkeen olen hengissä....
Eli onneksi olkoon ja tervetuloa naismotoristien kasvavaan joukkoon :)
Onnea sulle. Vaan ei tässä mitään järkeä ole, tässä mopoilussa. Mutta kummasti se minuakin hymyilytti kun ajoin oman moponi tuolta talvisäilytys paikasta vähän lähemmäksi. Matkaa oli tuollaiset 40km ja hymyilin koko matkan. Taisi olla kevään ensimmäinen lämmin päivä silloin, joten ei ollut kylmäkään.
- Enska-setä
Ajelin tänään mutkateitä ja paljon oli pyöriä liikkeellä. Tervehdyksissä näkyi tavallista letkeämpi heilahdus! Jostain syystä mp:llä liikkuminen on yksinkertaisesti hienoa!
Joo kiitos.Ihan mieletön olotila;))Nyt ymmärrän aika paljon teitä motoristit!!!Mulla on kaikki vielä harjoittelussa,innolla ja nöyryydellä lähden ajelemaan ja harjoittelemaan.Ja ne neuvot ovat olleet kullankalliita,ja tulevat jatkossakin olemaan.Kiitos kaikille kannustuksesta...
- Enska-setä
eianneli kirjoitti:
Joo kiitos.Ihan mieletön olotila;))Nyt ymmärrän aika paljon teitä motoristit!!!Mulla on kaikki vielä harjoittelussa,innolla ja nöyryydellä lähden ajelemaan ja harjoittelemaan.Ja ne neuvot ovat olleet kullankalliita,ja tulevat jatkossakin olemaan.Kiitos kaikille kannustuksesta...
Siis mitä sä turhaan sanot: "ymmärrän teitä, motoristit"..sano:"ymmärrän meitä motoristeja"! Sähän oot motoristi!
- Dick Shitthing
Kyllä tää yleinen hymistely ja hyysääminen nyt kertakaikkiaan vaatii yhden puskiksen, häirikön ja trollifeikin piteen, eli minun.
Ota nyt jostain kiinni ja punota.
Moottoripyöräilyhän, kuten kaikki tiedämme, kaiken pahan alku ja juuristo. On liiviporukkaa, on bompereita, keulijoita ja kaikenmaailman kovaäänistä rällääjää ja veronkiertäjää.
Ja nyt Sinä onneton olet tähän laitapuolen joukkioon liittynyt. Voi voivoivoi ja vieläkerran voivoi.
Noh...Luulen tunteneeni saman fiiliksen vuonna -61 ( ! ), kun isotpojat, jotka käyttävät henkseleitä, istuttivat minut mopon satulaan, panivat käyntiin ja työnsivät liikkeelle, kun ei omat jalat yltäneet maahan. Ajoin ja ajan yhä, viimeksi tunti sitten ja palelin, mutta nautin.
...Hyvä on...
Hyvään porukkaan olet tullut ja myös tervetullut....Onnea....
ps. kumipuoli A I N A alaspäin....
yst.terv.oikol.tekst.jne...Pröööömmm...( lainattu bemukalta..) Präöoeaöööömmmmmmmmmmmm.............Jos vaikka joku nyt turpiin löisi ei hymy minulta hyytyisi,niin on mukava olotila.Kaverini tuumasi tänään että kai se on "verissä"tai geeneissä tämä mopoiluinto.Minullakin 2 siskoani perheineen pyöräilee.Itsellä ollut jo vaikeaa viimeinen vuosi kun pyörää ei ole;))
Viime viikolla lenkillä ollessani mietin hetken ajan että minun täytyy unohtaa koko juttu pyörän ostamisesta,mutta ohi ajoi samalla hetkellä moottoripyörä.Ennen Kuin ääni ehti häipyä,olin jo päättänyt että VARMASTI OSTAN!Ja nyt sitten ollaan tässä,täällä odotellaan vaan vielä niitä kunnon kelejä.Mutta aurinko paistoi taas tänään ja tiet alkavat olla kuivia..Mutta ilman sitä tukea mitä olen motoristiystäviltäni saanut en olisi varmasti tässä hehkuttelemassa...Siis KIITOS!- Irön
Tämä aihe on arempi kuin adolf saksalaisille tai tulehtunut peräpukama, mutta meille H-D kuskeille on sitten turha huitoa mitään. Me ei morjestella vaik mikä olis.
Irön kirjoitti:
Tämä aihe on arempi kuin adolf saksalaisille tai tulehtunut peräpukama, mutta meille H-D kuskeille on sitten turha huitoa mitään. Me ei morjestella vaik mikä olis.
Meillä töissä tyyppi joka ei milloinkaan vastaa hyvään huomeneen,mutta se ei mun päivää pilaa;))Ja jos mä en "heilauta"se on vaan siitä kiinni että en uskalla ottaa kättäni kahvasta irti,jokaisella siis syynsä..Hyviä ja turvallisia ajoja sinullekin!!!
- LångvikinMotörhed
Irön kirjoitti:
sait minut taas hymyilemään itsekseni,
hyvä hyvä, senkin P A H I S ! - näin on.
Irön kirjoitti:
Mä en aikanaan uskalla irrottaa käsiä kahvoista. Pyörä voi riistäytyä käsistä ja jälki on sitten kauheaa.
terv. HD-kuski - Maikko R.
Irön kirjoitti:
Ootteks te niin kovii tyyppei, vai onks teillä ruuvi löysällä?
- Irön
Maikko R. kirjoitti:
Ootteks te niin kovii tyyppei, vai onks teillä ruuvi löysällä?
meillä ei ole kavereita joita morjestella.
- JusTiina64
Laji on liian mukava jätettäväksi pelkästään miesten haltuun. Onnea!
- Turo--lnkeri
Siellä pimppi haisee.
- E I - Erkki
kävi kyynisessä mielessäni, ikäänkuin ei olis tärkeämpiä asioita mietittävänä;
nimimerkkisi viittaa suorasti siihen, että
a) et ole anneli
b) et ole nainen
Minä luulen, että olet joku vakikirjoitajista, joka on hankkinut itselleen uuden "alter egon" - jiwe.....
suhteeseen :=)
ja siitä se lähtee suurenemaan tjn
kustomi? - Mikki65
Hieno homma! Loppujen lopuksi "teit unelmasta totta" suhteellisen pienellä rahalla =) Aatteles jos toi viidenvuoden mietintä olisi ollut miljoonan purjevene :o Ajelehan maltilla ja nauti "koko rahan edestä" tuosta mukavasta tunteesta... Duellin ja All Rightin kuvastot ovat täynnä kaikenmoista pikkukivaa jolla voit täydennellä hankintaas :) Laita sitten heti kunnon ajovarusteet ettei nautinto jää kiinni varustesta! Onnea sit vaan!
Ihmettelen miten odotinkin sen viisi vuotta,mutta jos vain nyt oli se oikea aika.Kuvastoja kyllä katseltu;)ja pyörän tekniikkaa luettu.Enpä olisi uskonut että mulla iltalukemisena on just noi kuvastot.Eikä muuten nukuta yhtään kun niitä lukee ja katselee..Yksinkertaisesti tämä on vaan fantastinen olotila;)Kiitos kaikille kannustuksesta.Olette ihania!
- Mikki65
eianneli kirjoitti:
Ihmettelen miten odotinkin sen viisi vuotta,mutta jos vain nyt oli se oikea aika.Kuvastoja kyllä katseltu;)ja pyörän tekniikkaa luettu.Enpä olisi uskonut että mulla iltalukemisena on just noi kuvastot.Eikä muuten nukuta yhtään kun niitä lukee ja katselee..Yksinkertaisesti tämä on vaan fantastinen olotila;)Kiitos kaikille kannustuksesta.Olette ihania!
Mä olen oppinut ymmärtämään hevoshullujakin tämän oman moottoripyöräharrastukseni kautta :) Eli suvatsevaisuuskin karttuu, toisin kuin jotkut asiaan vihkiytymättömät saattavat epäillä.
Nyt kun tyttäreni vertailee eri ratsastussaappaita keskenään niin en yhtään ihmettele, mulla sama kypärien kanssa tällä hetkellä!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969