Raitis sunnuntai tänään.
Sunnuntai 13.4.2008
12
682
Vastaukset
Raittiina.
Täälläkin, mukava pistää selvinpäin nukkumaan ja vielä mukavampi herätä selvinpäin eli en keksi yhtään hyvää syytä juoda alkoholia tänäänkään, näin on hyvä.
Perhanan takatalavi!!- Jenkanen
Raitis päivä tulee tästäkin.
- Eeva-Leena
On mukava herätä ilman krapulaa.
Tasan viisi viikkoa raittiina. Tästä on hyvä jatkaa.- Kukkakeiju
Täälläkin raittiina...Aurinkokin paisteleepi!
- Oolofi
Kraitis slunnuntai. Antabus on lasissa. Kohta se on mahassa.
- rizzu
Mies vaan vetää kaljaa yötäpäivää. Töissä ei ole käynyt enää ollenkaan, makaa mökillä ja juo. Kun menin mökille viime sunnuntaina, oli tehnyt tarpeensa pihalle, kun ei ehdi enää vessaan! Tietäisikö joku mitä voisi ukolle syöttää salaa, että tulisi tosi paha olo jos juo? Lääkäriin tai muualle ei lähde apua hakemaan. Pistän kohta äijän pihalle!!!
- miksi katselet tollasta?
rizzu kirjoitti:
Mies vaan vetää kaljaa yötäpäivää. Töissä ei ole käynyt enää ollenkaan, makaa mökillä ja juo. Kun menin mökille viime sunnuntaina, oli tehnyt tarpeensa pihalle, kun ei ehdi enää vessaan! Tietäisikö joku mitä voisi ukolle syöttää salaa, että tulisi tosi paha olo jos juo? Lääkäriin tai muualle ei lähde apua hakemaan. Pistän kohta äijän pihalle!!!
jos laitat salaa antabusta sen lasiin ja heittää veivinsä, saat syytteen taposta. en kyllä suosittele.
- Oolofi
miksi katselet tollasta? kirjoitti:
jos laitat salaa antabusta sen lasiin ja heittää veivinsä, saat syytteen taposta. en kyllä suosittele.
kukaan ei saa tietää. Munkin tekis mieli laittaa yhen juopon lasiin antabusta, mutta en uskalla, kun pelkään että joutus linnaan, eikä toisille sais tehdä muutenkaan sellasta mitä ei haluis itselleen tehtävän.
Mutta vaimolle vinkki: soita poliisi viemään ukon putkaan. Varmaan dokaushalut vähenee jos joka yön/päivän joutuu viettämään putkassa. - rizzu
miksi katselet tollasta? kirjoitti:
ON AIVAN IHANA selvinpäin. Aiemminkin, joitain vuosia sitten, tehnyt samaa. Kai minä nyt sitten vain odotan, että taas tulee kaljat korvistakin ulos ja juominen riittää.
Mikähän hel... panee pään noin sekaisin, ettei osaa lopettaa tota kittaamista.
No, mä jaksan kyllä, kun olen kaupungissa enkä kokoajan katsomassa.
- lipittäjätär
Juu, tästä se yritys taas alkaa. Pää eilisestä vähän tokkurassa, mutta tänään on taas eka alkoholiton päivä.
Kiitos tukijoilleni, tukea tässä tarvitaankin. Jos ajattelee tätä viikkoa taaksepäin, niin täysin selvää on se, että parhaat päivät olivat juuri ne alkoholittomat päivät. - barbados
Raittiina ja hyvävoimaisena ollaan kevätpäivien jäljiltä.lipittäjättärelle jaksamisia ja paljon raittiita aamuja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029