jos mies sanoo notta seinäjoella kuulemma on
sellaanen rumpali joka voittaa bonahaminkin kun
heittämällä ja ei se seppeliini niin hirviän hyvä oo ku lauri tähkä ja elonkerjuu!!!!!mihinkä on tämä
maalima menny.raavas miäs tuallaasia puhuma.aikuunen miäs.mutta sulle sinne terveesiä notta oot sitte hintti mieheksi.haukut zepukkaa,oot itte perkele syvältä hintti korviksies kans.ja kuuntele sitä sun lauritähkää
ja niitä muita jani viikholmia.tierät ketä tarkootan korvis homo.
voiko ihminen enää olla pyllystä
aina vani
3
988
Vastaukset
- Dorka---
Asia puhetta. Led Zeppi on rock and roll. Nykymusiikki on perseestä!
- zeppelin palstan
kirjoitusten taso rypee syvällä pohjamudissa.
- DudeFromTheHood
zeppelin palstan kirjoitti:
kirjoitusten taso rypee syvällä pohjamudissa.
oli kai joku Duudsoni tai muu häjy,enkä mä sen jutusta muuta snaijannu ku että Zeppeliini on hyvä ja paras ja niinhän se perkules onkii. ;D ;D
Oisko tua ollu "Kahjo" Jukka vai "Gimme Four" Jarppi ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764