Heippa!
Nyt sitten neuvoja kaikki te jotka olette käyneet Moulin Rougessa; että kuinka sinne tulee pukeutua???
Onko puku miehelle ja naiselle sitten tietty kanssa juhlavampaa - vaiko ei???
Kiitos vastauksista etukäteen!
Moulin Rouge
2
1820
Vastaukset
- Kalle
Kävimme viime keväänä kyseisessä paikassa. Ihana esitys! Joskin tuli olo, että hommaa tehdään liukuhihnalta. Sali tyhjäksi edellisestä esityksestä ja seuraavat sisään pitkän jonotuksen jälkeen.
Pukeutuminen oli laidasta laitaan. Meillä puvut ja naisilla kauniit kesämekot. Tosin huomasimme, että osa yleisöstä oli pukeutunut farkkuihin ja tavallisiin t-paitoihin. Olivatkohan tulossa suoraan kaupungilta?? Itse olimme kuitenkin tyytyväisiä,että tuli pukeuduttua vähän paremmin.
Kannatti käydä Moulin Rougessa ja olisi harmittanut jos ei olisi käyty siellä ensimmäisellä Pariisin reissulla.
Hauskaa matkaa pariisiin ja mukavaa iltaa! Ja shampanja maistuu!!!- lido parempi
siis ehdottomasti kannattaa mieluummin valita Lido kuin tuo Moulin Rouge. Molemmat suunnilleen saman hitaisia. Miehille puku ja naisille iltapuku. Voi mennä myös päiväsaikaan pelkällä kauluspaidalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764