Olemme lähdössä Dubliniin kesäkuussa. Tarkoitus olla kaksi viikkoa ylipäätään Irlannissa. Matkustamme busseilla ja majoitumme edullisesti.
Reittimme on Dublin (1 yö), Galway (4 yötä), Cork (2 yötä), Waterford (3 yötä), Wicklow (2 yötä), Dublin (2 yötä). Majoituksia olemme jonkin verran varanneet etukäteen. Kannattaisiko ne varata kaikki etukäteen? Kuinka paljon kesäkuun alkupuolella on Irlannissa turisteja? Onko joitain paikkoja joita vielä näiden em lisäksi suosittelisitte ja onko tietoa hyvistä nähtävyyksistä näissää paikoissa, jonne olemme menossa?
Voimme vielä muuttaa suunnitelmiamme Corkista lähtien. Onkohan Waterfordissa näkemistä ja olemista 3 yöksi? Emme ole aiemmin käyneet Irlannissa? Paljonko kannattaisi budjetoida kahden viikon reissulle? Teemme osittain itse ruoat ja asumme hostelleissa.
Dublin ja Iranti kesäkuussa
Dumppeli
0
895
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709