oonkohan nähnyt unta vai tuliks noihin sammuttimiin joku uus sääntö katsastusta ajatellen ja milloin tulevat voimaan oliks se joteski niin et pitää olla jonkin tietyn merkkinen sammutin, kuka tietäs tai muistaa, kiitos tidosta
sammutin
5
889
Vastaukset
- meni
Alkuperäisellä kysyjällä oli oikea tutina:
nyt sammuttimen täytyy olla EN3 hyväksytty ja vähintään luokkaa 8A 68B entisen vaatimuksen 13A 55B sijaan. Tuossa linkissä on vanhaa tietoa. Tässä vielä virallinen ilmoitus asiasta eäpäileville juutaksille:
http://www.fma.fi/palvelut/tietopalvelut/julkaisut/tiedotuslehti/avaa.php?id=347 - Gloria 13A 89B
meni kirjoitti:
Alkuperäisellä kysyjällä oli oikea tutina:
nyt sammuttimen täytyy olla EN3 hyväksytty ja vähintään luokkaa 8A 68B entisen vaatimuksen 13A 55B sijaan. Tuossa linkissä on vanhaa tietoa. Tässä vielä virallinen ilmoitus asiasta eäpäileville juutaksille:
http://www.fma.fi/palvelut/tietopalvelut/julkaisut/tiedotuslehti/avaa.php?id=347sitten lainmukainen?? Miten noita nummeroita tulkitaan? Ei ne koodit maallikolle sano yhtään mitään. :)
- luetaan
Gloria 13A 89B kirjoitti:
sitten lainmukainen?? Miten noita nummeroita tulkitaan? Ei ne koodit maallikolle sano yhtään mitään. :)
siten, että kukin kirjan kuvaa vaatimuslajia. Eli kun vaatimus on 8A 68B, niin pitää katsoa, onko sammuttimessasi A-kirjaimen vieressä vähintään yhtä iso luku kuin vaatimuksessa ja vastaavasti sama B-kirjaimen kohdalla. Eli 13 > 8 ja 89 > 68 eli kaikki hyvin.
Ei luulisi olevan järin vaikeaa tajuta ihan "otsalla" maallikonkaan... - Gloria 13A 89B
luetaan kirjoitti:
siten, että kukin kirjan kuvaa vaatimuslajia. Eli kun vaatimus on 8A 68B, niin pitää katsoa, onko sammuttimessasi A-kirjaimen vieressä vähintään yhtä iso luku kuin vaatimuksessa ja vastaavasti sama B-kirjaimen kohdalla. Eli 13 > 8 ja 89 > 68 eli kaikki hyvin.
Ei luulisi olevan järin vaikeaa tajuta ihan "otsalla" maallikonkaan...Noin minä sitä itsekin vähän yritin järkeillä, mutta olen huomannut, että viranomaisen koodit ja järki kulkevat usein aivan eri latuja kuin maalaisjärki. Tässä tapauksessa onneksi maalaisjärkikin näyttää toimivan.
Kiitos infosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942