Täällä taas .Edelleen raittiina.
Maanantai 21.4-08
13
536
Vastaukset
- Mr. Wint
Raiittiina myöskin tänään
- Kukkakeiju
Huomenia!Täällä raittiina myös.
- Jenkanen
Viinaton viiko takana ja tänäänkin raitiina.
Aurinkoisia ajatuksia kaikille. - Eeva-Leena
Setsemäs raitis viikko on alkanut...
Raitista päivää kaikille.- antabusta ja
kysynkin, kuinka kauan sitä on syytä käyttää.
- Eeva-Leena
antabusta ja kirjoitti:
kysynkin, kuinka kauan sitä on syytä käyttää.
Purkissa on 100 kpl poretabletteja, koko purkillinen käytetään. Sen jälkeen tehdään arvio onko ylläpitohoitoa syytä vielä jatkaa.
Minulla meni aikaisempi hoito "puihin" joten antabusta on kaksi purkillista. Lääkäri sanoi että,otan molemmat ja sen jälkeen katsotaan tilannetta.. Ylläpitohoidon lisäksi on terveydenhoitajan antama keskusteluapu kerran viikossa.
Tässä vaiheessa kun olen käyttänyt antabusta kuuden viikon ajan,en ole vielä valmis lopettamaan ylläpitohoitoa selkeän repsahtamisvaaran takia.. (Kalja ja tupakka pyörii mielessä ..) - pietja
Eeva-Leena kirjoitti:
Purkissa on 100 kpl poretabletteja, koko purkillinen käytetään. Sen jälkeen tehdään arvio onko ylläpitohoitoa syytä vielä jatkaa.
Minulla meni aikaisempi hoito "puihin" joten antabusta on kaksi purkillista. Lääkäri sanoi että,otan molemmat ja sen jälkeen katsotaan tilannetta.. Ylläpitohoidon lisäksi on terveydenhoitajan antama keskusteluapu kerran viikossa.
Tässä vaiheessa kun olen käyttänyt antabusta kuuden viikon ajan,en ole vielä valmis lopettamaan ylläpitohoitoa selkeän repsahtamisvaaran takia.. (Kalja ja tupakka pyörii mielessä ..)jatka samaan malliin. meitä on muita samassa tilanteessa.
- Ma -ka
No menihän se viikonloppu..lopultakin..Tänään uusi viikko uusin voimin...ja tirtysti ilman litkuja!
Pitkälle lenkille oon lähdössä nyt heti aamusta,
jatkoja kaikille (taistelijoille)!!!!! - Oskari2
Grimmakkaraa, Turun sinappia ja lähdevettä. Lisäksi lämmin ilma, niin eipä se enää viinaksia kaivannut.
- markareetta
myös aloitettu tämä päivä, kaksi viikkoa nyt takana edellisestä juomis kerrasta.
Kyllä oli mukava käydä heti aamusta kävelylenkillä. Raitista päivän jatkoa kaikille. - Oolofi
Tänäänkään en aio juoda alkkomahoolia, Antabuskaan ei varmaan oo vielä poistunut kokonaan elimistöstä, otin viimeks 14. päivä.
Joo. Jos nyt vielä tuon toukokuun jaksais vielä olla raittiina. - .Raitis
kokopäivän olen ollut raittina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa632319En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151508Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 1061121
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999