Mikä olisi hyvä TV antenni veneeseen nyt, kun on digi aika ? Onko hyviä kokemuksia ?
Entä minkälaisia televisioita on saatavilla 12 V jännitteelle tai digiboxeja ?
Mikä TV-antenni veneeseen
8
5024
Vastaukset
- jotta kyllä
Sekä antenneja että televisioita löytyy kymmeniä erilaisia malleja ja lisäksi digibokseja melko runsakkaasti eli ei muuta Googlettamaan netistä niin alkaa esiintymään.
- Metelino
Mulla antennina Glomex V9112 MARINE MASTER, 370 mm halkaisijaltaan ja TV sekä digiboxi Matsuin perusvehkeitä Gigantista, molemmat 230 V invertteristä. Hyvä kuva koko saaristomeren alueella, aivan toista luokkaa kuin aiemmin analogi-signaalilla. TV:ssä on vielä integroitu DVD-soitin kyljessä sadepäivien rutinan eliminoimiseksi. Suosittelen.
Nythän jonkun kuuluu aloittaa filosofinen vänkääminen siitä mitä TV:llä ylipäätään tekee veneessä.- Jimi Kaikkonen
Televisio veneessä on todella turha laite, itse en katso sieltä kun Formulat ja vähän SexTv:tä iltaisin.
- asiaaa
One For All SV 9350, Tuommottinen antenni on itsellä ja toimii...ei vaadi tarkkaa suuntaamista. Toimii jopa ajossa. Olen testannut useita antennityyppejä ja ainakin minulla tämä on ainoa jolla olen saanut kuvaa näkyviin.
- Make
Alla oleva linkki vie kuvaan jossa neuvotaan kuinka digi antennin teet, on helppo...
http://www.kyrsa.com/diy/diy_digitv_antenni_v2.gif - digivene
Make kirjoitti:
Alla oleva linkki vie kuvaan jossa neuvotaan kuinka digi antennin teet, on helppo...
http://www.kyrsa.com/diy/diy_digitv_antenni_v2.gifkin perunalastuja ostamaan ja tekemään purkista antennin.
Kiitos, en tiennyt pärjättävän pelkällä johdolla ....
Olen kanssa samaa miettinyt,mutta veneessämme on jo niin paljon sähkön kulutusta että olen parhaammaksi nähnyt mennä kalaan, tai krillaan.Jos sulla on purkkari,niin unohda koko asia,jos ajelet moottoripaatilla n.5h. viikonlopulla niin ehkä sun telkkari muut toimii.Tietenkin palvelusatamissa homma toimii,jos venheesi on maa sähköllä? Mulla on aina mukana läppäri ja mokkula.Olis kyllä komeeta kattoo illalla vaikka uutiset.Kerro mulle mitä tää vaatii niiden lisäksi? Jos joku on meitä viisaampi tässä asiassa.
- anyseeee
Anysee E 30 USB digiboksi PC tietsikkaan ja Verkkokaupan ProCaster DVB-T antenni (indoor), jota voi vahvistaa 12V:llä. Ei saa kuvaa oikeastaan missään. Ei veneessä, ei lapissa, eikä edes kotona 15 km Pasilan torinsta pohjoiseen.
Kunnon taloantennilla kuva on kuitenkin moitteeton.
Ehkä Anysee E-30 USB digiboksi on epäherkkä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1103053- 121966
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371865Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211641Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681467- 1201291
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049