Provinssirock 2008: Apulantaa viittomakielelle tulkattuna
Apulanta esiintyy ensi kesän Provinssirockissa lauantaina 14.6.2008 Seinäjoella. Keikan tulkkaavat suomalaiselle viittomakielelle kaksi viittomakielen tulkkiopiskelijaa Humanistisesta ammattikorkeakoulusta (Kuopion kampus). Hienoa, kun suomalainen viittomakieli saa jälleen näkyvyyttä!
Sana kiertämään!
Ystävällisin terveisin tulkkiopiskelijat
Marianna Hämäläinen ja Anne Ronkainen
Meihin voi ottaa yhteyttä sähköpostitse:
annejamari@hotmail.com
Provinssirock 2008: Apulantaa viittomakielelle tulkattuna!
3
1317
Vastaukset
- perhonen
On upeaa,että Apulantaakin voi nähdä viitottuna!Pitää yrittää päästä katsomaan keikkaa..
- Ellaella
Olihan se hienoa, että MELKEIN eturivistä näki tulkkauksen, screeneiltä tulkkausta ei näkynyt kuin pieninä pätkinä, viittoman erotti sieltä täältä ja videossakin koko kielestä oli jälleen tehty lähinnä ohjelmanumero -teemme jotain tooodella spesiaalia. Hienoa että svk saa näkyvyyttä, juu, mutta jos kielestä tehdään sirkusesitys jota muut tulevat innolla seuraamaan mennään mielestäni metsään ja pahasti. Huono maku jäi ainakin minulle suuhun.
- perhonen
Ellaella kirjoitti:
Olihan se hienoa, että MELKEIN eturivistä näki tulkkauksen, screeneiltä tulkkausta ei näkynyt kuin pieninä pätkinä, viittoman erotti sieltä täältä ja videossakin koko kielestä oli jälleen tehty lähinnä ohjelmanumero -teemme jotain tooodella spesiaalia. Hienoa että svk saa näkyvyyttä, juu, mutta jos kielestä tehdään sirkusesitys jota muut tulevat innolla seuraamaan mennään mielestäni metsään ja pahasti. Huono maku jäi ainakin minulle suuhun.
se ole järjestäjien tehtävänä hoitaa näkyvyys niin,että viittomista saa selvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764