Selvä sunnuntai tänään.
Sunnuntai 27.4.2008
7
453
Vastaukset
Raittiina. Tarkan minuutin hommat, hih.
- goodman
selvätä en teidä vielä muuuta huomenna päivällä pitä olla ystäviä vastassa junalta...joten siihen tähätään....
"suojelus enkeli herra gaarbialiel, kun on horjuttu kapakoitten ovilla, olet kärsinyt saanut suurta satoa kun olet varjellut syntistä maan matoa" - Eeva-Leena
setsemen viikkoa raittiina. Näin jatkukoon.
Raitista aurinkoista päivää kaikille. Tänäänkin ja maammelaulu soi Espanjassa.
- Oolofi
Kait se on mullakin. Johtuu tosin rahapulasta. Ja haluaisinhan minä päästä viinanhimosta eroonkin, mutat ei siitä näköjään pääse. Olin 22 päivää selvinpäin, eikä se himo mihkänä lähtenyt. Eikä oo oikein motivaatiotakaan raitistua, kun monet muut dokailee melkein joka päivä. Jos ne muut dokaa, niin miksen minäkin? AA.ssa käy vaan HIH-HU-LIT.
- suuria hankaluuksia, koska
olet alkoholisti.
Käyn usein AA:ssa, koska olen sen jäsen, enkä ole siellä tavannut niinkään paljon hihhuleita kuin Alkon lähellä norkoilemassa.
- Oolofi
Mutta vielä on kurja olo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019