Elokuvan tapahtumia:
Päähenkilöinä nainen ja mies, jotka jotenkin ihmeellisesti siityvät toistensa vartaloihin. Niinpä he päättävät pitää asian salassa ja selvittää miten pääsevät takaisin omaan vartaloon. Sillä aikaa he yrittävät elää normaalia elämää. Mies (naisen vartalossa) joutuu käymään jumpassa, miettiä syömisiään (ettei liho), kärsii pms-oireista ja kokeilee seksiä naisen näkökulmasta (ja pettyy pahasti). Nainen (miehen vartalossa) sen sijaan yrittää pitää tunteet kurissa (vaikka töissä välillä itkettääkin) ja harrastaa hänkin seksiä (joka tuntuu huomattavasti erilaisemmalta kuin normaalisti). Naisen ja miehen välillä on kai ollut joku suhde, mutta välit menivät poikki. Lopussa kuitenkin palaavat yhteen ja pääsevät takaisin omiin vartaloihin.
Elokuva on siis jonkin sortin komedia. Tietäisiköhän joku mistä elokuvasta on kyse? Olen nähnyt elokuvan joskus Canalilta enkä muista sen nimeä..
Kiitoksia paljon!
Mikä 90-luvun elokuva?
saara
2
584
Vastaukset
- saara
Tämä se leffa oli! Kiitoksia kauheasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699