Itse en ole mikään HIM-fani, mutta sattumalta näin 'Summer Wine' dueton. Hitto, sehän oli helvetin hyvin tehty cover vaikkei mitään rocket rollia ollutkaan.
Cheers Ville!
Valo, tytsi ja Summer Wine
6
756
Vastaukset
- borje
oikeassa olet :)
- ykscubbe
muuten Natalia Avelon ja ihan hyvän coverin ovat saaneet aikaan.Ei tosin juurikaan poikkea alkuperäisestä.No ehkä Natalia laulaa paremmin kuin Nancy Sinatra ja Villen tupakan/wiskin makuinen ääni on kutakuinkin yhtä käheän matala kuin Lee Hazlewoodillakin...
- nonameTodayForYoy
katsoppas vaikka youtuubista kun ville valo laulaa baddingin covereita, niistä huomaa kuinka mahtava lauluääni villellä on.
Omat vanhemmat kuuli aikoinaan ne coverit ja ne sano että ei tuo taida sittenkään olla ihan turha mies.- YksCubbe
pitänyt Villeä turhana miehenä...päinvastoin.Sympaattisen ja fiksun oloinen kaveri ja hyvä laulaja todellakin.Idolitkin ovat rokkarille erikoisia,esim.Tapio Rautavaara.
HIM'in musiikin fani en ole... - Borje
YksCubbe kirjoitti:
pitänyt Villeä turhana miehenä...päinvastoin.Sympaattisen ja fiksun oloinen kaveri ja hyvä laulaja todellakin.Idolitkin ovat rokkarille erikoisia,esim.Tapio Rautavaara.
HIM'in musiikin fani en ole...onnistuu :)))
- vikaa ole
YksCubbe kirjoitti:
HIM'in musiikin fani en ole...siitä tulee lapsuustunnelma. Mun lapsuuden paras musiikkikokemus oli se ensimmäinen kerta kun kuulin Mozartia, Mozartin kappaleesta tehdyn renkutuksen ei edes alkuperäistä versiota, mutta siinä oli paljon enemmän sisältöä. Radio soi aina. Vihaan kaikkea muuta humppaa, mitä radiosta tuli, vaikka osaan sanat ulkoa. Jos ne ei olisi olleet käännöskappaleita vaan alkuperäisiä versioita. Yle pilasi lapsuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745