Miehelläni on 3 v. sitten todettu parkinsonin tauti. Viime aikoina olen huomannut syönnissä menevän jo kaksinkertainen aika. Käsien ja pukemisen hidastuminen ja kankeus etenee myös koko ajan. Lääkkeenä on sifrol, eldebryl ja stalevo. Voisiko lääkeremontti auttaa?
Syönnin hidastuminen
2
1464
Vastaukset
- kaikki muukin
ja se johtuu taudin etenemisestä. Miehelläsi on jo "koko patteri" käytössä, vaikea kuvitella että siihen mikään remontti auttaisi. Lääkitys on hyvä ja nykyaikainen.
Ymmärrätkö itse, että miehesi tauti on etenevä?
Omet aamutoimeni ennen töihinlähtöä kestivät terveenä kolme varttia, nyt menee kolme tuntia...- vastaan Sinulle
Kiitos vastauksesta ja voimia Sinulle! Kyllä näin huomaan että uusia vaikeuksia tulee koko ajan, Vaikeaahan tämä on hyväksyä,mutta kyllä kai se Elämän Antaja tiennee mikä on parasta meille jokaiselle. Hyviä asioita on vielä jäljellä. Olen vaan niin heikko, että ajattelen ja suren liikaa tulevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764