onko tietoa milloin tulisi koeajettavaksi suomeen? Mieluiten vielä uudella DSG:llä.
JETTA 1.4 TSI 90kW
5
1535
Vastaukset
- toinen kone
Eikös pitäisi olla jo myös Jetan keulalla.
Liikkeissä ainakin Golfissa, Passatissa ja A3:ssa. - tienoilla.....
Kysyin itse samaa, vasta juhannuksen kieppeillä tai hivenen sen jälkeen. Sama homma farkku-golffissa. Itse olisin vaihtamassa oman 103 kW-TSI-DSG-Jetan tuohon pihimpään versioon mutta kun ei ole esittelyautoa niin ei...
- Tsii
Tuo muuten taitaa olla se TSI-moottori, jossa ei ole kaksoisahdinta, vaan ainoastaan turbo.
Sinällään hiukan epäloogista Volkswagenin puolesta, että ensin TSI liitetään kaksoisahtimeen, ja sitten laajennetaan myös pelkkään turboahtimeen.- ???
VW:llä, Seatilla ja Skodalla ovat kaikki ahdetut bensiinimoottorit TSI-mallisia.Osassa malleja nimenmuutos vielä kesken...
Audilla taas kaikki ahdetut bensiinimoottorit ovat mallia TFSI.
Aika selkeää... - Mä vaan
on molemmat yksöisahdettuja TSI-koneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712