tietääkö joku mitä keskuksenhoitajan työnkuvaan kuuluu? puhelimeen vastaamista varmaan, entä muuta..?
keskuksenhoitaja
5
678
Vastaukset
- kiitti mutta riitti
Olin pienessä toimistossa (30-40 hlöä) keskuksenhoitajana ja puhelinhommien lisäksi mulle kuului postihommat saapuvan ja lähtevän postin kanssa. Jonkun verran jeesailin papereita arkistosta hakemalla. Loput ajat pyörittelin peukaloita:)
- ...
liksaa??
- Kukka
...saattaa kuulua yrityksen koosta ja vaihteenhoitajan fyysisen työpisteen sijainnista riippuen esim. aulaemännän tehtäviä, vierailijoiden vastaanottoa, postin käsittelyä, lähetti- ja kuljetusfirmojen tilailua lähteville lähetyksille, ym. Riippuu firmasta - mutta yleensä yritykset, joissa on erikseen henkilö puhelinvaihteenhoitajan tittelillä, ovat sen verran isoja, että työ koostuu noista em. tehtävistä. Toisaalta pienissä yrityksissä vaihteenhoito saattaa kuulua esim. toimistoassistentille jonka työhön taas kuuluu kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, mutta tästähän ei nyt kaiketi ollut kyse, vaan nimenomaisesti puhelinvaihteenhoitajan nimikkeellä tehtävästä työstä.
- santra
keskuksenhoitaja on yrityksestä antava ensi vaikutelma
- Repe alfdlflfaklöfal
Juu, pitäisi osata suomea, mm. yhteenkirjoitustaito on eduksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784