Raittiina.
Nyt poksahti 12-vuotta raittiina. Kiitos olen saanut vielä elää. Tähän asti on raittius pysynyt ja toivon että pysyy. Nämä 12-vuotta on todella olleet hyvää aikaa.
En osaa pukea sanoiksi, mutta olen kiitollinen, että tajusin.
Torstai 8.5-08
9
383
Vastaukset
Täälläkin ja onnittelut frans-hermannille kahdestatoista raittiista vuodesta!
- Eeva-Leena
olen raittiina. Onnittelut frans-hermanille raittiudesta
- Kukkakeiju
Täällä myös päivä alkaa raittiina.Onnea sinulle FransHerman!
- Pa.pio
No niin, paikallaan kunnon onnittelut. Tuohon ei moni pysty. Ei tule ole oikein muuta mieleen kuin ihmetellä, on aikamoinen määrä tuo tusina vuosia - ja onnitella.
- Nautinkin nauttia kahvilassa
kakkupalan raittiutesi kunniaksi.
- Aina Holi
ja ymmärrän kiitollisuutesi. Raittiina mennään kohti ihanaa kesää!
- LORTTA
OLET TOSI NASTA TYYPPI JA KIRJOITUKSISSASI ON AINA HYVÄ POINTTI ONNEA SULLE.
MINULLAKIN MENNEE SUHT KOHT HYVIN MUT NYT OTAN KUOHARIA JA NOSTAN SULLE MALJAN.Kaikille. En nyt niistä pointeista tiedä, minulle riittää sain vielä elää, tais olla ivaa ja pilkkaa? en tiedä vai otinko vain kun olen tällainen herkkäsielu! Minulle myös riittää, että käyn täällä, luen näitä ihan mielenkiinnolla, olen huono kommentoimaan, joskus jotain minäkin tänne pistän, harvoin. Kuittaan vain. Mutta niin nämä päivät, viikot, kuukaudet, vuodet kuluvat.
- AriJussi
täältäkin täydestä tusinasta vuodesta tärinättömiä päiviä.Reilussa puolessa välissä samaan ollaan itsekin tällä tiellä ja takaisin en edes ajattele enää kääntyväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969