Onko kokemusta Kansasta ?

Tytsy.

Minkälaista T.Kansan tahdissa on tanssia ? Eli kiinnostaisi tietää, että minkälainen ohjelmisto on tanssillisesti ?
Kysyn, kun En ole aikaisemmin T.Kansan keikalla tanssilavalla ollut. Viimesyksynä olin hänen konsertissaan ja ihastuin ja tykästyin kovasti ääneensä ja esiintymiseensä, siksi olen menossa Esakalliolle 23.5 tanssahtelemaan Tapsan tahtiin :o)

5

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jivejalka

Erittäin komeaääninen ja karismaattineen laulaja, mutta hieman ailahteleva, ehkä joskus.
      Tapani laulaa keikoillaan usein yhden tai kaksi Argenttiinalaista tangoa. Niitä on ihana tanssia.

• Henkilökohtaisesti en kykene sietämään ko. henkilöä, mutta viime kesäkuussa säilyin sentään hänen keikaltansa suht hengissä kotiin.

Bändi Pepito oli positiivinen yllätys. Soitti hyvin, monipuolisesti ja jopa salsaa. Kansan setti oli mitä oli; välillä toimi hyvin, välillä ei. Lajit ei sattunu aina ihan pareittain, mutta suht ok silti.

Eli jos tykkäät hepusta niin ehdottomasti paikalle vaan.

• Jerryjeee

Jos saa näppylöitä siitä, että esiintyjä ei vedä läpi koko lavantanssirepertuaaria tasapuolisesti, niin ei kannata mennä.

Noita "herkkuja" voi tosin sitten olla tiedossa, kuten toisissa puheenvuoroissa on kerrottu. Vieläkin muistan kun Kansa veti "O Sole Mio:n" Kisarannassa. Piti ihan lavan eteen evään kanssa jäädä kuuntelemaan.

• Tanssiva sinkkumies

Vuosien varrelta on jäänyt mieleen erityisesti yksi kerta, kun Tapsa kämmäsi kappaleen lopetuksen ja alkoi sitten sättiä orkesteriaan. Todella epämiellyttävää kuunnella sellaista. Liian diiva minun makuun.

• Tapani Kansan & Pepiton show oli viime kesänä parempi kuin ennakkoon odotin. Solistin ääni oli kunnossa, miellyttävää musiikkia eikä mitään diivailuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1809
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe