Miksi Daihatsu-palsta on niin pirun hiljainen? Luulisi että meidä daihatsunisteja olisi edelleen iso lauma, ja hyvästä autosta voitaisiin kertoa kokemuksia toisille!
Itsellä 1991 Applause, ajettu liki 400 tkm, ja käy ja kukkuu. Pellit kohtuu ehjät, pientä kukkaa vain, ja katsastuksesta läpi aina heittämällä. Kone on paras osa, siis semmoinen ärjy pata että uusilla gtlx-ruiskuturboilla on täysi tekeminen että ohi menee!
Miksi hiljaista?
Applausemies
3
1404
Vastaukset
- Kuunotus
No, ajapa kotikylälläsi kunnon lenkki, ja laske montako Daihatsua tulee vastaan. Todennäköisesti 0 kpl.
Sitten aja sama lenkki uudestaan ja laske Toyotat, Volvot, Volkkarit ja käy katsomassa niiden keskustelupalstojen aktiivisuutta.
Huomaatko korrelaation?- feroza
mulla on daihatsu feroza itel 290tkm suunnilleen ajettu. toimii hyvin paitsi 1000-rpm noin 2000 tuntuu vähän nykivän et niinku kävis 3 pytyl välil. mikä voi olla vikan tulpat vaihdettu ja johdot eikä oo korjaantunu onkelma
- tuolla edes
viitsii ajaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712