Muonion terveyskeskusen lääkäri

kokenut sen

Onkohan kukaan muu kanssaihminen huomannut siellä työskentelevän lääkärin joskus niin välinpitämättömän toiminnan potilasta kohtaan,,niin tutkimuksessa kuin muussakin toiminnasa en täällä rupea ketään nimeämään mutta minä ainakin teen kyseistä lääkäriä kohtaan valituksen/kantelun

26

6837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hum hum katotaan seurataan

kantelu kestää vaan niin kauan että on vaarassa ite kupsahtaa ennen päätöstä

• vain

Minulla ei ole moittimista kyseisestöä lääkäristä, aina olen hyvän hoidon saanut, ja en nykyään luota kehenkään muuhun lääkäriin kuin ko. Mutta ainoa mihin en ole tyytyväinen on eräs vastaanotto avustaja, mikä ei edes päästä lääkärille vaikka olis kuinka sairas, antaa oman diaknoosin tai jos on joku vamma käskee tulla näyttään hälle ensin, ja hän kattoo tarviiko siihen lääkäriä. En ole tiennytkään että vastaanotto avustajat ovat lukeneempia kuin sairaanhoitajat. Ja jos käskee yhistää polin sairaanhoitajalle valehtelee että ei ole paikalla.

• malallalli

että hoitaja arvioi tarvitseeko potilas lääkäriä. Aina he ei kuitenkaan osaa arvioida oikein. Eihän lääkäritkään voi kaikkea tietää, mutta jos itse tietää paremmin, pitää hoitaa itse itsensä. Muoniossahan on myös mahdollisuus käydä yksityisellä lääkärillä ja häneltä saa kuulemma hyvät "koktailit" ja hyvin sairaslomaa, vaikka puhelimitse.

• halloota
        malallalli kirjoitti:

että hoitaja arvioi tarvitseeko potilas lääkäriä. Aina he ei kuitenkaan osaa arvioida oikein. Eihän lääkäritkään voi kaikkea tietää, mutta jos itse tietää paremmin, pitää hoitaa itse itsensä. Muoniossahan on myös mahdollisuus käydä yksityisellä lääkärillä ja häneltä saa kuulemma hyvät "koktailit" ja hyvin sairaslomaa, vaikka puhelimitse.

Ei vastaanotto avustaja tietääkseni mikään hoitaja ole, se on vain vastaanotto apulainen mikä antaa lääkäreille aikoja ja vastaa puhelimeen. Vastaanotto apulainen ei tarvi sairaanhoitajan tutkintoa. Se on aivan sama kuin keskus neiti alkais kaikille sanoo heti puhelimessa että syö buranaa ja käytä pepanteeniä.

• sekalainennainen
        halloota kirjoitti:

Ei vastaanotto avustaja tietääkseni mikään hoitaja ole, se on vain vastaanotto apulainen mikä antaa lääkäreille aikoja ja vastaa puhelimeen. Vastaanotto apulainen ei tarvi sairaanhoitajan tutkintoa. Se on aivan sama kuin keskus neiti alkais kaikille sanoo heti puhelimessa että syö buranaa ja käytä pepanteeniä.

vastaanottoavustaja ei ole sairaanhoitaja, eikä keskuksenhoitaja, vaan perushoitaja. Perushoitajalla on terveydenhoitoalan koulutus ja on näin ollen ammattilainen.

• vaikkei se autakaan
        sekalainennainen kirjoitti:

vastaanottoavustaja ei ole sairaanhoitaja, eikä keskuksenhoitaja, vaan perushoitaja. Perushoitajalla on terveydenhoitoalan koulutus ja on näin ollen ammattilainen.

Ammattilainen joo. Turha valittaa lääkäripulasta, kun keskusneitikin/rva voi hoitaa potilaat, ei siihen lääkäriä tarvita - syö buranaa ja ole hiljaa.

• nunnukkanukku
        vaikkei se autakaan kirjoitti:

Ammattilainen joo. Turha valittaa lääkäripulasta, kun keskusneitikin/rva voi hoitaa potilaat, ei siihen lääkäriä tarvita - syö buranaa ja ole hiljaa.

käskeä syyvä vaikka purkilisen Buranaa. Eihän niitä ole pakko ostaa ja syyvä. Mennee semmosen lääkärin tykö joka kirjottaa jotaki muuta. Mitä sinne "arvauskeskukseen" pyrkii jos ei apua saa. Yksityinenki lääkäri Muoniosta löytyy, menkää saihraat sinne! Pääasia, että saatta avun jostaki, jos saihraita oletta ko ei teitä tällä palstallakhaan kukhaan voi parnataa.

• vaiko ylilääkäri
        sekalainennainen kirjoitti:

Ai et perushoitaja lapa mäkheen. Epäilen kyllä että kyseisellä henkilöllä ei ole mitään terveyskeskus alaan liittyvää tutkintoa ei edes paskankorjaus tutkintoa. Puhelimessahan se on viisaampi ja pätevämpi kuin matti vaikka hän on johtava lääkäri, mutta miksi vastaanotto apulaista ei voi korottaa ylilääkäriksi suoraan. Anteeksi vain että olen seko, vaikka en ole kyllä nainen niinkuin niin väitit.....Kyllä ne miehetki sairastaa......

• se on niin

että tilanteita vain pitää seurata. Ei ole hokkouspokkus hoitoa kaikkiin vaivoihin. Joten ainut reagointi on se seuranta.
      Ja monesti kyllä metsä vastaa, miten sinne huudetaan.

Nämä meidän lekurit on oikeasti kultaakin arvokkaampi. Niitä arvostetaan vasta silloin, kun niitä ei ole. -Eli liian myöhään.
      Monen vaivan taitajia niitten olla pitää.

• kokenut ,,

joo mutta nyt ei ole kysymys hoidosta annetusta ei saadusta vaan aivan muusta asiasta,johon kyseinen lääkäri ei ole ottanut minkään laista kantaa vaikka olisi pitänyt lainkin mukaan ottaa eli antamalla lausunto? Mutta ei niin ei olemme aikeissa tehdä tästä kultaakin kallimmasta kekkulista valituksen mutta lääkärihän saa tehdä mitä haluaa ei sille kukaan mitään voi??

• vaivan palkka
        kokenut ,, kirjoitti:

joo mutta nyt ei ole kysymys hoidosta annetusta ei saadusta vaan aivan muusta asiasta,johon kyseinen lääkäri ei ole ottanut minkään laista kantaa vaikka olisi pitänyt lainkin mukaan ottaa eli antamalla lausunto? Mutta ei niin ei olemme aikeissa tehdä tästä kultaakin kallimmasta kekkulista valituksen mutta lääkärihän saa tehdä mitä haluaa ei sille kukaan mitään voi??

Minulla oli paha tulehdus ja kova kipu jonka johdosta soitin TK:hon.Siellä vastasi eräs naishenkilö (sairaanhoitaja)ja kun olin kertonut vaivani sanoi hän,että lääkärille ei pääse ellei ole pää kainalossa. Lisäksi hän sanoi, että ainoa lääkärikin on nyt sairaslomalla. Pyysin kuitenkin päästä vaikka jonkun hoitajan pakeille että saisin jotain kovaan tuskaani.Nainen lupasi minun tulla ja otin yhteyden erääseen (toiseen) hoitajaan jolle kerroin, että joskus aikaisemmin olin pelastunut samanlaisesta kivusta antibiootilla. Hän pyysi minun odottamaan ja jonkin ajan kuluttua LÄÄKÄRIHUONEEN OVI AVAUTUI JA LÄÄKÄRI KUTSUI MINUT LUOKSEEN. En ollut uskoa tätä todeksi, koska minulle kerrottiin puhelimessa että ainoakin lääkäri oli sairaslomalla. Ihan täysin terve naislääkäri siellä minut tutki ja apu tuli. Olen aina luullut, että hoitajat ovat vihkiytyneet tehtäviinsä siten että he ilman muuta pyrkivät auttamaan sairasta kaikin keinoin. En ikinä olisi kuvitellut että näin räikeästi vaehtelee oikea sairaanhoitaja. Ja vielä muoniolainen.

• ne on

kultaaki arvokhaampia. Kuinka helvetin monta kertaa ihmiset on saanu taistella ittelensä hoitoa, mutta ei, kuinka moni joutuu menheen yksityiselle ja on sitte saanu oikean hoijon ko muoniossa vain hymistelhän ja "katothan vielä viikko... kuukausi...puoliki vuotta. Paska paikka on, eihän siellä saa muut hoitoa ko "ystävät" ja henkilökunta. Ja ammattitaito? kait sitä pitäs vähä kouluttaa itteänsä kolmenkymmenen vuenki aikana. Kait se on viekäki se herran pelko ettei ihmiset tohi tehä valituksia ja kanteluita. Mutta ko net ees ymmärtäs ettei sinne tulla aikaa kuluttamhan ko APUA hakehman!!!!!

• tietysti

Vika tämän päivän sairaanhoidossa on se että lääkärit saavat nykyään ohjeet toimia kunnanjohtajilta ja politiikoilta. Ei heidän tarvitse itse enää päättää ketä tarvitsee tai voisi hoitaa. Ohjeet tulevat ylhäältä käsin eli palkanmaksajalta. Kuka sitä nyt sitten itse viitsisi enää päätään vaivaamaan kannattaisiko jotain hoitaa. Itsestäänhän melkein kaikki viat hoituu ja ellei hoidu niin sitten pääsee mullan alle lepäämään.

• professuuri

Joo ei ole vielä politiikot ja kunnajohtajat keksineet väitellä hoitotieteen tohtoriksi tai anoa lääkärin oikeuksia tietojensa perusteella, perusteltua tämä kyllä olisi sillä niin eteviä ovat.

• sen lauluja laulat

Tähän asiaan olen minäkin törmännyt ryminällä.

Euron kuvat pyörii lääkärin silmissä kun kertoo vaivoistaan, tutkimuksiin ei määrätä koska se maksaa. Ajan mittaan tällainen säästäminen tulee kalliiksi, niinkuin monet muutkin kunnan "säästöt".

Potilasasiakirjoihin kirjataan suoranaisia valheita, tarkistakaa omat paperinne, saatte lukea satuja itsestänne!

Lähete keskussairaalaan tehdään huitaisten ja potilas saa juosta siellä monia kertoja. Sielläkään ei tutkita kuin yksi vaiva kerrallaan, kukaan ei katso kokonaisuutta. Kaikki vaivat laitetaan korvien väliin ja sitä ei sitten tutkita, annetaan vain vaivaan kuin vaivaan mielialalääkkeitä. Olemme lääkäreitten mielivallan armoilla.

Siltä Muonion yksityislääkäriltä kyllä saa hoitoa, on pätevä mies!

• kokoninennainan
        sen lauluja laulat kirjoitti:

Tähän asiaan olen minäkin törmännyt ryminällä.

Euron kuvat pyörii lääkärin silmissä kun kertoo vaivoistaan, tutkimuksiin ei määrätä koska se maksaa. Ajan mittaan tällainen säästäminen tulee kalliiksi, niinkuin monet muutkin kunnan "säästöt".

Potilasasiakirjoihin kirjataan suoranaisia valheita, tarkistakaa omat paperinne, saatte lukea satuja itsestänne!

Lähete keskussairaalaan tehdään huitaisten ja potilas saa juosta siellä monia kertoja. Sielläkään ei tutkita kuin yksi vaiva kerrallaan, kukaan ei katso kokonaisuutta. Kaikki vaivat laitetaan korvien väliin ja sitä ei sitten tutkita, annetaan vain vaivaan kuin vaivaan mielialalääkkeitä. Olemme lääkäreitten mielivallan armoilla.

Siltä Muonion yksityislääkäriltä kyllä saa hoitoa, on pätevä mies!

tällä palstaalla useammallaki päässä vikkaa, että taija oikeita sairhaita ollakhaan, ko jaksatta täälä paskaa kirjotella. Joka työpaikasta saapi paskaa kirjottaa, ko sille töin alkaa. Kohtelua on monenlaista. Jos saapi huonoa kohtelua tai kokkee tulheen väärin hoijetuksi, sanokaa se sille, joka sen teki, äklääkä täälä valittakko.
        Mie ruukaan antaa palutheen heti, jos on tarvetta olipa se hyvvää tai pahhaa. Olen onneksi harvoin joutunu terveyskeskusta käyttämhään, mutta aina olen sieltä avun saanu, joskus pienen tappelunki kautta.

• kokenut sen
        kokoninennainan kirjoitti:

tällä palstaalla useammallaki päässä vikkaa, että taija oikeita sairhaita ollakhaan, ko jaksatta täälä paskaa kirjotella. Joka työpaikasta saapi paskaa kirjottaa, ko sille töin alkaa. Kohtelua on monenlaista. Jos saapi huonoa kohtelua tai kokkee tulheen väärin hoijetuksi, sanokaa se sille, joka sen teki, äklääkä täälä valittakko.
        Mie ruukaan antaa palutheen heti, jos on tarvetta olipa se hyvvää tai pahhaa. Olen onneksi harvoin joutunu terveyskeskusta käyttämhään, mutta aina olen sieltä avun saanu, joskus pienen tappelunki kautta.

joo ei täällä kukaan valita vaan tuo esiin asioita joita todella tapahtuu tuolla meidän niin sanotussa terveyskeskuksessa vai voisiko sano arvauskeskuksessa sinäkin sanot sen sikke syuoraan joka mielestäsi teki virheen,mutta tuleeko se muiden tietoon esin lääkärin esimiehelle ,,ei koska sinä et tee valitusta korkeamalle taholle,,

• lakkallailla
        kokenut sen kirjoitti:

joo ei täällä kukaan valita vaan tuo esiin asioita joita todella tapahtuu tuolla meidän niin sanotussa terveyskeskuksessa vai voisiko sano arvauskeskuksessa sinäkin sanot sen sikke syuoraan joka mielestäsi teki virheen,mutta tuleeko se muiden tietoon esin lääkärin esimiehelle ,,ei koska sinä et tee valitusta korkeamalle taholle,,

kaikki aika valitusten tekemiseen, mutta pittää ellää muutenki. Valittamisen paikkoja on niin paljon, ja joilekki asioile ei vain voi mithään, vaikka valittai kuinka korkealle.
        Valita hyvä ihminen niin korkealle ko halvaat, ja saat sieltä vastauksen, että lääkäri teki parhaansa tms...

• kokenut,,
        lakkallailla kirjoitti:

kaikki aika valitusten tekemiseen, mutta pittää ellää muutenki. Valittamisen paikkoja on niin paljon, ja joilekki asioile ei vain voi mithään, vaikka valittai kuinka korkealle.
        Valita hyvä ihminen niin korkealle ko halvaat, ja saat sieltä vastauksen, että lääkäri teki parhaansa tms...

Ai lääkäri teki parhaansa,,,koska en täällä pysty asiaa todellisuudessa sanomaan eli sitä mitä kyseinen lääkäri on jättänyt tekemättä,,,ei hoitoa vaan ihan jotakin muuta asiaa ,eli kyseessä on mielestäni viralliseen asiakirjan, pyyntöön vastaamatta jättäminen

• ota järki käteen
        kokenut,, kirjoitti:

Ai lääkäri teki parhaansa,,,koska en täällä pysty asiaa todellisuudessa sanomaan eli sitä mitä kyseinen lääkäri on jättänyt tekemättä,,,ei hoitoa vaan ihan jotakin muuta asiaa ,eli kyseessä on mielestäni viralliseen asiakirjan, pyyntöön vastaamatta jättäminen

Ja asia puheeksi ko. henkilön kanssa. Mitä se vaikuttaa täälä itkiä, ettei ole ottanut johonkin asiakirjaan kantaa. Ei sunkhaan se mitään hoitoa huononna, jos ei vastaa johonki kirjeeseen? Nyt en ymmärrä tarkoitusperiäsi, onko niitä ensinkään??

• kokenut,
        ota järki käteen kirjoitti:

Ja asia puheeksi ko. henkilön kanssa. Mitä se vaikuttaa täälä itkiä, ettei ole ottanut johonkin asiakirjaan kantaa. Ei sunkhaan se mitään hoitoa huononna, jos ei vastaa johonki kirjeeseen? Nyt en ymmärrä tarkoitusperiäsi, onko niitä ensinkään??

joopa joo ja sä kun et asiaa tiedä älä rupea täällä mu moittimaan. Koska kyseesä on virallinen asiakirja johon lääkäri ei ottanut kantaa eli se ei ollut mikään tavallinen kirje,hänen olisi tullut otta kantaa puoleen tai toiseen??Mutta taitaa tässäkin olla politiikka mukana

• mallikkalla
        kokenut, kirjoitti:

joopa joo ja sä kun et asiaa tiedä älä rupea täällä mu moittimaan. Koska kyseesä on virallinen asiakirja johon lääkäri ei ottanut kantaa eli se ei ollut mikään tavallinen kirje,hänen olisi tullut otta kantaa puoleen tai toiseen??Mutta taitaa tässäkin olla politiikka mukana

jospa tärppäis. Esitikkö asian mohollisesti huonosti tai olisko asia niin, että niin mettä vastaa ko sinne huutaa. Kyllä tovistuksia kirjotethaan ja nehän vielä maksavakki ja kuntayhtymä saapii rahhaa. Vaikea käsittää mitä olet tahtonu? Virallista ja oikean laista asijakirjaa, johon lääkäri ei jole ottanu kantaa tai antanu vatausta, ekkä ole sitä saanu?

• kukkarossa
        professuuri kirjoitti:

Joo ei ole vielä politiikot ja kunnajohtajat keksineet väitellä hoitotieteen tohtoriksi tai anoa lääkärin oikeuksia tietojensa perusteella, perusteltua tämä kyllä olisi sillä niin eteviä ovat.

Useissa kunnissa terveydenhuollon päänä toimii tänä päivänä mm perusturvajohtaja joka johtaa sosiaali-ja terveystointa ja useimmiten tällä henkilöllä on yhden a-nelospaperin verran tieteellistä tietoa sairauksista ja niiden hoidoista. Tieto ja johtajuus perustuu siihen kukkaroon. numeroihin mitä hänelle ovat politiikot antaneet. Ja hehän tietenkin tietävät kauheasti miten ihmistä hoidetaan. Sama pätee sosiaalipuoleen.

• määrää
        kukkarossa kirjoitti:

Useissa kunnissa terveydenhuollon päänä toimii tänä päivänä mm perusturvajohtaja joka johtaa sosiaali-ja terveystointa ja useimmiten tällä henkilöllä on yhden a-nelospaperin verran tieteellistä tietoa sairauksista ja niiden hoidoista. Tieto ja johtajuus perustuu siihen kukkaroon. numeroihin mitä hänelle ovat politiikot antaneet. Ja hehän tietenkin tietävät kauheasti miten ihmistä hoidetaan. Sama pätee sosiaalipuoleen.

Kunnan toiminta on ns. demokratiaa?????
        Valtapuolueet päättää mihin rahat laitetaan. Suomessa kyllä on vielä olemassa lakejakin joita pitäisi noudattaa mutta niitähän luetaan kunnissa omalla tulkintatavalla. Elikä se mitä kunnan kukkarossa on laitetaan sitten mihin laitetaan, joskus niillä rakennetaan huvipuisto ja joskus hoidetaan sairaat ja köyhät. Jonkinlaista minimitasoa yritetään kuitenkin pitää joka kunnassa terveyden- ja sosiaaliuollon puolella ettei ihan menetetä kasvoja ja kun ihmiset hakevat apua niin varmasti pärstäkertoin ja se kuka olet tarkoittaa sitä mitä apua saat kunnan toimipisteistä. Suurin osa kunnan rahoista menee sen porukan palkkoihin jotka meille antavat palveluita tai ovat antavinaan. Näin se on.

• resepti

Kuka lääkäri Muoniossa voisi määrätä e-pillereitä?

• Lakkautamma terveyskeskuksen, eikö vain? Tai sehän jouvuthan lopettamhan ko ei ole kohta lääkäriä. Ne ammattiruikuttajat ajavat aiheettomillaki valituksilhan ne pois täältä. Siinä sitten kitisevät ko ei ole läääkäriä.

Jos on aihetta, pistä nimelläsi viesti johtavalle lääkärille. Tai jos vika on johtavassa lääkärissä, pistä terveyslautakunnan puhheenjohtajalle. Täälä sonnan levitys ei joha muuhun ko että meilä ei kohta ole yhthän lääkäriä. Kenen etu se sitte on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe