Vuodesta toiseen huonoa palvelua tarjoavat valmennuskurssiyrittäjät voivat jatkaa toimintaansa vain siksi että kurssille osallistuvilla ei ole tietoa kuinka huonoa palvelua heille on tarjottu. Normaalisti huonolla palvelulla ei pitkälle pötkitä, mutta koska asiakaskunta vaihtuu joka vuosi, ei kokemukset huonoista kokemuksista leviä joitain palstoja pidemmälle. Samalla tavalla hyvää palvelua tarjoavat firmat ei saa kehuja, koska tyytyväiset asiakkaat pääsee sisään ja harvoin muistaa kertoa missä ovat käyneet.
Massalla on kuitenkin voimaa. Mitä useampi kurssilainen kertoo kokemuksistaan nimettömästi tai nimimerkillä ja antaa kurssille arvosanan kaupunki- ja vuosikohtaisesti, sitä tarkemmin pystyvät uudet kurssilaiset arvioimaan kannattaako kurssille osallistua. Olen muutaman kaverini kanssa pistänyt pystyyn sivuston, jossa otetaan vastaan kertomuksia ja arviointeja valmennuskursseista ja preppausmateriaaleista. Jos olet osallistunut kurssille, nyt sinulla on erinomainen mahdollisuus kertoa kokemuksistasi muillekin, antaa sekä kehuja että haukkuja!
Palvelu on uusi, mutta uskomme että siitä tulee hyödyllinen valmennuskurssia miettiville. Toivomme nöyrästi että käyttäisitte muutaman sekunnin ja kertoisitte arvion käymästänne kurssista, teidän mielipiteellänne on paljon merkitystä tulevien opiskelijoiden kurssivalinnan ja sisäänpääsyn kannalta!
Valmennuskurssille.fi
Valmennuskurssille
0
661
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906