Pietarsaaren lääkärit

pelottaa

8

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........................

kokkolan lääkärit. Siellä kuoli vastaavasti nuori mopopoika hoitovirheen seurauksena... eli ei sielläkään paremmin mee!

• on jo vastaavia

Siis Pietarsaaressa on jo tältä vuodelta vastaavia tapauksia. Odotan suurella mielenkiinnolla onko sama "lääkäri" tehnyt taas saman virheen. Jos on sama lekuri niin joko lähtee lääkärin oikeudet?

• getetert

Älä sairastu. Porkkana päivässä pitää lääkärin loitolla.
      Et joudu pietarsaaren tai kokkolan teurastamolle...

• Lehmätkin_lentelis

Jos rukoilu auttaisi, niin emme tarvitsisi tällaisia terveyskeskuksia ja sairaaloita...
        Riittäisi kun kävisimme paikallisen hengellisen takomon mestarisepän tilaisuuksissa, rukoilemassa.
        Olisi se jos...

• llkhugyfjosefstalin

Elle nyt aina valitta ssomalainenn. Mine olin vladivosstokkin kalatalous ja sukkanauha kombinaattin polkupyörräkorjaamon esimies ja täyssin oppinut lääkkäri. Heikko tsuhna kaatuu. Minulle lisee palkkaa ja korrvaus kun en kelpa rootsin.

• lääkäri--

sattuu lueskelemaan tätä palstaa. Ni ottakaa ihmeessä potilaat, jotka tulevat valittamaan jotain, ni tosissaan. ja koittakaa oikeasti tutkia. Varsinkin potilaat, jotka oikeasti käyvät tosi harvoin lääkärissä ja tulevat vaan kun on oikeasti jotain hätää. Tiedänpä taas viikko sitten tapahtuneen tapauksen, jossa potilas kävi monta kertaa lääkärissä ja kirjotettiin vaan itsehoitolääkkeitä. Mutta, vaiva olikin isompi ja olisi pitänyt heti ottaa sisään. vaasaan onneksi siirrettiin ja alkoi olla jo viime hetken käsillä.
      Toki on myös lääkäreitä, jotka oikeasti ottavat tosissaan ja kuuntelevat. Mutta sitte on myös niitä, joiden asenne on se, että mitä sä tänne tulit.. Mutta skarpatkaa te asenneongelmaiset lääkärit ja tsemppiä ja jaksamista teille muille lääkäreille. teette hienoa työtä.

• Kiusaa

Sama jatkuu Jeppiksessä edelleen. Lääkärit ei ymmärrä suomea eikä edes ruotsinkieliset saa heidän puheesta tolkkua. Eipä ihme että porukka katoaa seudulta. Edes suomenkielistä ammattikoulutusta järjestetä!

• Kysynvaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33