Näin meillä kunta toimii!!!

ofelia73

Meillä on kaksi lasta. Toinen 5 vuotias ja toinen justiin täyttänyt 7 vuotta. Nuorempi aloittaa syksyllä esikoulun ja vanhempi ala-asteen ja onneksi kunta tulee meitä vastaan kun muutenkin joudun hankkimaan yksityisen hoitajan, kun työ aikani ovat niin ihmeelliset ja hoitajallani ei ole edes ajokorttia saatikka autoa.

Eli kunta ilmoitti että tyttärien pitää nyt mennä kouluun oma aloitteellisesti, kun 8 tie on laskettu turvalliseksi vuonna 2002. Saamme mennä taksilla kun se muutenkin hakee naapuristamme lapsen kouluun, jos siellä on tilaa siis JOS ja tietenkin että maksamme kyydin.

Onneksi justiin 8 tiellä kuoli nuori nainenkin, että kynttilät valaisevat ainakin lastemme koulu tietä. Kyrönjoen sillan yli lasten pitää mennä ja siinäkin on vain 100m ritilää. (Sieltähän lensi Kurun Piiakin alas. Osa aikuisista, eivätkä koirat laisinkaan uskalla siitä mennä, mutta se on kuulema eri asia kun pienet lapseni, ne voi opettaa. Mutta kuka uskaltaa päästää 5 vuotiaan yksin menemään 2,7km mittaisen koulumatkan ilman aikuisen valvontaa????? Kun on loppu matkalla kaksi tien ylitystäkin mutta ei suojatietä saatikka kevyeen väylän tietä. Mutta liikennettä kyllä on rutkasti!

Nyt olen pyytänyt kuukausi tolkulla että saisin mustaa valkoisella tuosta mutta enpä saa kiinni sitä henkilöä joka vain tietää tuosta. Oli aluksi lomalla ja kun taas soitin niin oli kuulema ollut eilen töissä, mutta nyt on lomalla ja tänään soitin niin on koulutuksessa ja soitto pyyntö taas lähetettiin, mutta en oikein luota yhteyden ottoon kun eivät edelliseenkään ole reagoineet.

Mitä ihmettä teen? Kun pitäisi saada mustaa valkoisella että voisi edes tehdä valituksen!!

4

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuluu

LAITA KYSELY KUNNALLE KIRJALLISENA JA LAITA KIRJATTUNA KIRJEENÄ TAI VIE SUORAAN SOSSUN LUUKULLE JA PYYDÄ VASTAANOTTAMAAN VALITUKSESI JA VASTAANOTTAJALTA VAADI ALLEKIRJOITUS SEKÄ PÄIVÄMÄÄRÄ NIIN TULEE NIILLEKKIN LAKI VASTAAN

• ofelia73

Asiasta ei voi valittaa kun se on periaate päätös :DD, että jos haluan muuttaa, että koulutie lasketaan vaaralliseksi niin kouluhallintoon tutkimus pyyntö?

Tai jos lapsellani on joku ongelma että sen takia ei pysty yksin matkaa taitamaan niin sit siitä kirjallinen vapaamuotoinen ilmoitus :) käyköhän se että lapsi on 5 vuotias ja laki syyttäisi mua heitteille jätöstä jos päästän sen yksin :O

• luuluu

no eihän se periaatepäätös ole laillinen.pyydä päätös ehdottomasti kirjallisena!!tutkintapyynnön voit kyllä tehdä

• noinni :

muuta Laihialle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60