Huomenta kaikille!
Selvänä mennään,eikö niin.
Lauantai 170508
9
424
Vastaukset
- Timo.alkoholisti
Putsina mennään
- Eeva-Leena
Selvänä tämäkin päivä.
Raitista päivää kaikile. - markareetta
kyllä vaan edelleen selvänä mennään
- barbados
ainakaan mulla ei ole edes vaihtoehtoja. siis jos meinaan hengissä viellä pysyä.
- jarbados
Selvänä mennään edelleen ja tulevaisuudessakin. Ei kiinnosta nuo päänsumentaja kemikaalit!
- muuten selvänä
mutta vahvaa yskänlääkettä olen pari kertaa jo joutunut tämän aamun aikana ottamaan.
Sekä 2 600;sta buranaa.(yskä ja kylkkäri poikki).
En muuten pysty olemaan oikein mitenkään.
Näitähän ei alkon tuotteiksi lasketa, vaikka hieman pöllähtäneen olon tekevätkin. - gona-60
Soöisluu murtunut, mut siivosin kämpän.
Aivotärähdys ja päänsärky oli liikaa. Kokonaisvaltaiseen kehon ja hengen vaivaan ei auttanut muu kuin hakea pullo giniä.......
Olen heikko ihminen. - Oolofi
Kävin tänään vähän kaupoilla pyörimässä ja otin tuossa iltapäivänokoset enkä jaksanut/ehtonyt mennä ryhmään. No, huomenna on päivä uus. Raittiina ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532129En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3631478Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969