Mannaa tälle päivälle

Herra pitää teistä loitolla kaikki sairaudet.Hän ei vaivaa teitä niillä pahoilla taudeilla,jotka tunnette Egyptin ajoilta,vaan antaa viholistenne sairastua niihin.

6

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole vihollisia? Tuo Raamatun kohta on vanhasta liitosta, siellä oli israelilaisilla vihollisia. Seurakunnallaei ole muita vihollisia kuin henkien maailmassa, ja taivaanavaruksissa olevat voimat ja vallat, ja joita ei voitetata muutoin kuin olemalla tiiviisti Jeesuksessa.
      * Ymmärrän kyllä mitä halusit sanoa.

• on vertauskuva vanhasta elämästä.

• syntyneillä on sama vihollinen kuin Jumalalla:

Room. 8:7
      "sentähden että LIHAN MIELI on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan".

• J.Edgar

syntyneitä.

"Kaikilla Jumalasta syntyneillä on sama vihollinen kuin Jumalalla:"

Tuota olen vähän epäillytkin, kun äitini on kiven kovaan väittänyt synnyttäneensä minut. Minä en ole siis Jumalasta syntynyt, mutta en tiedä, kuka/mikä on viholliseni.

• J.Edgar

Suuri osa taudeista, joita tunnettiin muinaisen Egyptin aijoilta, on olemassa vielä tänäänkin.

Niihin sairastuvat ystävät ja viholliset, uskovat ja ateistit.

Raamatun kirjoittaja siis valehteli ja koska Jumala saneli Raamatun, hänkin valehteli.

• oppilasso

en kyllä toivo kenenkään sairastuvan,eikä minulla kyllä tietääkseni ole vihollisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe