Sunnuntai 250508

Kukkakeiju

No juu,nyt repsahdin.En voi sanoa että raittiina tänään.Ja tietenkin ei ole hyvä olo.MUTTA uudestaan alusta...Se ensimmäinen askel...

11

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva-Leena

Ei muuta kuin uutta yritystä kehään!

Itse aloitin raittiina tämänkin päivän.

• johnny boy

huomenta, kyllä oli niin mukava nousta sängystä ilman darraa. ottaa kuppi kahvia ja katsoa kun luonto rupeaa heräilemään.

uskallan jo myöntää että ehkä järki saattaisi ruveta asumaan omassa päässäni, nyt kun jonkun aikaa on ollut ilman alkoholia.

kaikki sujuu paremmin niin työt kun muutkin kun pääsee keskittymään siihen asiaan mitä tekee eikä peittelemään vapisevia sormia tai huoleen ettei kukaan haistaisi vanhaa viinan käryä.

henkinen puolikin rullaa paljon paremmin eteenpäin ei tarvitse arvuutella mitä on hölmöillyt tai miten asiat on mennyt, eikä ole morkkista ja yölläkin saa nukuttua.

rohkaisu ryypyt on ehkä turhin asia, nyt sen jälkikäteen ymmärrän. ihmisiähän tässä ollaan kumminkin kaikki ja melkein samanlaisia, välillähän tulee vastoinkäymisiäkin mutta jos ei uskalla yrittää ei tiedä miten loppupelissä olisi käynytkään ja se jos mikä harmittaa enemmän, kuin epäonnistuminen.

päivä kerrallaan olen elänyt ajatuksella tänään en juo alkoholia, tuohon ajatukseen totuin pikkuhiljaa. päivistä en ole pitänyt lukua montako päivää raittiina olen ollut, mitä noita laskemaan. ei niitten lukumäärä ole minulle tärkein asia vaan se etten juo.

ilman alkoholia minun on parempi olla, elää.

• haukan

Minäkin tykkään olla ilman alkoholia.

• Oolofi

Aina olen ottanut huikkaa kun olen halunnut ottaa, ihan tietoisesti.

Tänään taitaa tulla raitis päivä. Juon nyt kahvia.

• Raittiina tänään, se on kesä nyt!

Kukkakeijulle: repsahduksia sattuu lähes kaikille jotka tavoittelee raittiutta, ei muutakuin "katse eteen päin"

• markareetta

en ole viitsinyt käydä täällä kirjoittamassa kun niin hävettää tunnustaa omat repsahtamiset, join viikko sitten lauantaina 3 pll kaljaa,sunnuntaina 0,5l siiderin ja maanantaina vielä piti ottaa yksi pullo olutta. Eilen mökkireisulla taas tuli juotua muutama saunaolut. Ei nyt määrällisesti paljon mutta kaikki liikaa. Tänään ei ole kyllä krapulaa mutta kaduttaa tosi paljon.

• barbados

Eipä toi pahalta vaikuta mutta itsehän rajasi tiedät. jaksamista sulle. itse tässä raitista elämää vietän päivä kerrallaan.

• Kukkakeiju

Hei!Paha olo menee ohi.Minäkin retkahdin viikonloppuna.Mutta yritän uudelleen.Voimia sinulle,yritetään uudelleen.

• Kukkakeiju

Eräs runo sopii mielestäni tähän tilanteeseen:
      Itse minä tämän näytelmän kirjoitin.
      Ja vielä minä sitä ohjaan...Nousen itse ylös,ja yritän uudelleen.

• Ehtoo

Toivottavasti itse ohjaat ettei vain ystäväsi alkoholi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2016
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1391
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe