Niagaran putouksilla on kiva kävellä. En kyllä ole koskaan käynyt siellä.
Mutta raittiina olen joka tapuaksessa tänäänkin! Kuis työ muut?
31.05.2008 LAUNATAI
30
1102
Vastaukset
- Joo.
Ihan lysti olla ilman krapuloita.
Mistä se Niagara pätkähti päähäsi?
Suunnitteletko jotain vetten päällä kävelyä?- Oolofi
Sitä ei kukaan muu tiedä kun minä;)
Kallaves', kallavesj, äite siinä paidat pesj'!
Raittiinakin runosuoli kukkii:P Oolofi kirjoitti:
Raittiinakin runosuoli kukkii:Psun laulelmaan lisäystä:)Kallavesj,Kallavesj,kallis kaeslarantonesj!Siellä päevät puikkelehtii....Että silleensä.
Se kuule Oolofi raittiina onnistuu moniasia paremmin kun juopotellessa,jopa karaokelaulukin:)(osaa laulujen sanatkin paremmin:)t pörri- Joo.
Oolofi kirjoitti:
Raittiinakin runosuoli kukkii:PHaaveilet aina kännipäissäsi laskea tynnyrissä Niagaran putoukset.
Sopisi jotenkin luonnekuvaasi.
tässä olessa.Terassilla syreenien tuoksussa aamukahvit juotu.Siinä istuskellessani mietin,että tänään se on taas monessa kodissa onnen ja riemun päivä,kun koululaisilla alkaa kesälomat ja monet päättävät opiskelunsa.Onnittelut heille!!
Itse juomisen lopettaneena toivonkin nyt,ettei kenenkään juhlapäivä menisi viinan takia pilalle.
Ilosta tätä päivää kaikille!!!t pörri- Pa.pio
Lapsista en tiedä, mutta monilla kavereilla on tänään koulun päättäjäisjuhlat ja kesälomat alkaa. Pielistä aamulla partaa ajaessa panin merkille, että on jo jotain terassirusketuksen tapaista tarttunut ihoon. Siispä taas tuonne keitaille. Miksei sitä voisi ostaa kioskilta jäätelön ja istua puistonpenkille päivää paistattelemaan.
Pa.pio kirjoitti:
Lapsista en tiedä, mutta monilla kavereilla on tänään koulun päättäjäisjuhlat ja kesälomat alkaa. Pielistä aamulla partaa ajaessa panin merkille, että on jo jotain terassirusketuksen tapaista tarttunut ihoon. Siispä taas tuonne keitaille. Miksei sitä voisi ostaa kioskilta jäätelön ja istua puistonpenkille päivää paistattelemaan.
hyvin varoen noita terrasiraitoja hankkia,ettei käy niin et iho kärähtää ja sit saan viikon turjottaa sistiloissa ja voihkia ihon kuumotusta.Täytyy vaan tehdä sellasia lyhytitä pyrähdyksiä tohon terrasille:)
Syödäänpä jäätelöt tämän kesäisen päivän kunniaks ja nautitaan elämästä:)t pörri- Pa.pio
pörri.1 kirjoitti:
hyvin varoen noita terrasiraitoja hankkia,ettei käy niin et iho kärähtää ja sit saan viikon turjottaa sistiloissa ja voihkia ihon kuumotusta.Täytyy vaan tehdä sellasia lyhytitä pyrähdyksiä tohon terrasille:)
Syödäänpä jäätelöt tämän kesäisen päivän kunniaks ja nautitaan elämästä:)t pörriNaapuripöydästä terassilla kuului lasien kilistelyjä. Oli ylioppilaita ja väkeä kolmessa sukupolvessa juhlistamassa tilannetta. Silloin puhelemissa vanha ystäväni kysyy, lähdenkö hänen kanssaan tsekkaamaan hänen kesätiluksiaan maalle tänään. Ei kahta puhetta: kamera ja vesipullo mukaan ja saman tien menoksi!
- Oolofi
Pa.pio kirjoitti:
kun tuo partakone on niin surkea, ei sillä saa kuitenkaan sileäksi.
Meni tämäkin päivä vaikka lomat alkoi, näin karmeaa painajaisunta viime yönä, mulle oli kasvanut helevetin iso maha mutta onneksi se oli vain unta joten ei muutakuin biitsille taas rantaleijonaksi ihan vaan sen takia ettei turisti tyttösten tarvitse pelkää merimaisemaa tuijottaa.
raitis kirjoitti:
Meni tämäkin päivä vaikka lomat alkoi, näin karmeaa painajaisunta viime yönä, mulle oli kasvanut helevetin iso maha mutta onneksi se oli vain unta joten ei muutakuin biitsille taas rantaleijonaksi ihan vaan sen takia ettei turisti tyttösten tarvitse pelkää merimaisemaa tuijottaa.
olis ollut enneuni.Monilla se vatsakumpu kummasti rupee iän mukana kasvamaan,jopa miehilläkin.Meillä naisillahan se levii takapuolikin:)
Nyt rupee jo varuks tekemään vatsalihas punnerruksia.Lattialle vaan selälleen ja varpaat sohvan alle ja siitä vaan päätä nostamaan lattiasta ylös.Jos tuntuu että varpaisiin sattuu,niin pistäppä vaikka pumpulia varpaiden ympärille pehmusteeks:))
Jos aiot rantaleijonan pestin pitää,niin kannattaa satsata ulkonäköön.Tästä päivästä on hyvä aloittaa ne punnerrukset ja sit pulahtaa vaikka uima-altaaseen:))Tietty limukan sijasta voi juoda vettä,ne makeat juomat eivät ole terveellisiä.
Urheilullista raitista päivää sheriffille ja nautinnollista kesää rantaleijonan tehtävissä:)t pörri
- Eeva-Leena
ja raittius jatkuu..
Ihana aurinkoinen lämmin päiväkin..
Raitista päivää kaikille!!!!Onnittelut 3 raittiista kuukaudesta.Muistan itse kuinka minulle alkuun olivat nuo kuukaudet tärkeitä ja tuntui kivalta saada aina 1 uusi raitis kuukausi täyteen.Nyt en enää ole pitkään aikaan kuukausia laskenut,kun pikapuoliin tulee 3 vuotta raittiutta täyteen. Tätä en mitenkään kehuskellen kerro vaan kerron siksi,että jos vaikka alkuun monasti mietityttää se että tuleeko siitä raittina olemisesta mitään,niin sitä kuitenkin kannattaa yrittää jatkaa.
Mitä pidemmän aikaa on juomatta,niin sitä luonnollisemmalta ja paremmalta se raittiina eläminen alkaa tuntumaan.Ja pikkuhiljaa oppii nauttimaan kaikista pikkuasioistakin,mitä ei juovana aikana edes huomannut.
Tsemppiä sinulle!t pörri- Kukkakeiju
Hyvää ja aurinkoista päivää ja viikonloppua teille kaikille!Ja raittiina Kukkakeijukin.
- Enzian
Olo ei todellakaan ole kaksinen eikä ihme, päiväkausien läträämisen jälkeen. Ulkona on niin kuumakin ja hikeä puskee pintaan koko ajan. Kämppäkin on hiukan räjähtäneessä tilassa, roskapussi on täynnä kaljatölkkejä ja toinen mokona tyhjiä pulloja sikspäkeissä. Tuskin kukaan on katunut eitä, että raitistuu lopullisesti? Yritän minäkin pysyä selvinpäin, vaikka loivennuskalja helpottaisi ehkä oloa ainakin tilapäisesti.
- Jos se pelkästään
loivennetuttaa, niin piruako sitä rääkkäämään niin tuttua kaveria kuin itseä.
Istut kotona terassille tai parvekkeelle ja soitat jonkun hyvän kaverin kylään, sikäli mikäli et halua olla yksin.
Joskus vain hyvä ja rauhallinen kaveri kummasti antaa voimia.
Jotain touhoahan sitä ei tuossa tilanteessa kestä kukaan.
Yrität syödä vikka sellaisia kolmio leipiä välillä, tai keitä vaikka neljänviljan puuro. kaurapuuro on myöskin hyvää vatsalle.
Käy farmasiasta ostamssa monivitamiinipillereitä,
Ja heitä niitä naamariin. Jos kovin täristää tai tuntuu ettei tavarat pysy kädessä, niin olen joskus ottanut neuromaxia(ei ole reseptilääke) ja juonut limsaa niin perkeleesti sekaan.
Mutta totuushan on, että kalja se paras apu on jos osaa oikeaoppisesti loiventaa niin ettei mene ylikuntoon. Sitten se taas huomenna on kahta vaikeampaa touhua, kun arkikin alkaa painamaan päälle, se alkaa rassaamaan hermoja.
Tulee ne työpaineetkin vielä niskaan.
Jospa se vielä alkaa sexityttämäänkin, minkä se krapulassa yleensä tekee, niin kylläpä konstit tiedät. sen jälkeen yleensä ainakin saa nukahdettua.
Onko näin? Vai olenko poikkeustapaus?
Siispä älä vaivu alakuloon tässä vaiheessa, vaan yritä hoitaa itsesäsi niinkuin sinusta itsestä parhaalle tuntuu, koska sinulla ei siellä ole ketään komentajakaan ilmeisesti jota pitäis nöyristellä ja hänen silmissään hävetä itseään.
Vietä sellainen rento päivä, välillä saunoen tai suihkutellen,(kukkahan kaipaa kastelua ja hoitoa) niin luulen että ilta on aamua viisaampi.
Itselläni oli viime yö tuon kyljen takia melko pätkittäinen ja hankalakin. Kun nuo luut ei tahdo aina asettua oikein. Sitten ne muljahtelee ja "paukkaa". Johtuu varmaankin siitä kun eilen kasasin ruusuporttia, sellaista putkihärveliä. Eihän tuo raskasta hommaa ollut, mutta joutui siinä vähän käsiiään nostelemaan.
Voi kyllä olla sekin, kun tuli muutama kunnon yskäisy yöllä, niin siitähän se vasta ilo irtos.
Otin codesan comppia 10 ml niin pääsin sitten jotenkuten ammuun.
Olin aampuuroa lusikomassa naamariin, kun vaimon puhelin soi, ja hän kiikuttaa puhelimen minulle.
Siellä yksi kaveri soitti ja kertoi, että hän on yrittänyt saada minua kiinni, ja aina on puhelin kiinni. Oli viimein onkinut vaimon numeron tiedustelusta. Sanoi vain tulleensa huolestuneeksi, jotta mitä nyt on sattunut, kun ei vastaa, eikä ole kutsunut edes hautajaisiinsa.
Oli hieman kännissä.
Oli ollut keskieuroopassa muutaman paivän,ja sitten kaverin mökillä, ym:ta sellaista.
Kertoi vain että nyt on ollut pahemman luokan jano kuukauden päivät. Oli kuulemma talonmies(vaimoke) muuttanut muualle, kun hän oli puhelimessa kehoittanut näin tekemään, jotta ei tarvi hänen takiaan kärsiä. Seurustelevat siitä huolimatta edelleen. 15 vuotta kai ne kerkes yhteismajoitusta harrastaa. Sellaista se tuo viina teettää. Toin vain sen takia julki, että putkettaa se muitakin.
Tähän nyt taas tuli ummet ja lammetkin höpötettyä, mutta alkoholiin liityvää asiaa kuitenkin. Tai viinapirun aikaansaannoksia.
Minulla on ensi viikolla edessä taas pari tapaamista noiden viinapirun apulaishäätäjien kanssa. Ovat taustajoukkoina jotta minä päähäätäjänä onnistuisin paremmin.
Aika näyttää. Nejäs viikko lähtee nyt, eikä tee yhtään tiukkaa. Kyllä minä luotan itseeni vielä sen verran, että ainakin kesäkuu menee kuivana. Seuraava tavoite onkin jo vaikeampaa tuo heinäkuu. Mutta kyllä minä senkin aioin ylittää.
Sitten ei ole mitään ongelmaa kun elokuukin on takana.
Tulis vain kuiva syksy, että voisi saada tätä keväällä menetettyä aikaa hieman kiinni. Saisi edes osapuilleen kesäaikana aikomansa hommat tehtyä. Vaan eipä nuo tuosta minnekkään karkaa.
Nyt täytyy lähteä tuonne tallin puolelle varovasti ruuvailemaan lumilevyä pis tuosta pikkutraktorista, josko siihen saataisiin sitten jonkun(vaimompa tietenkin)avustuksella ruonleikkuri asennettua alle.
Eihän tuo olisi homma eikä mikään jos pystyisi nostelemaan, mutta nyt on näin, että silleen.
Nautihan olemassaolostasi ja elämästä muutenkin.
Ei saa jäädä tuleen makaamaan.(hyvähän se on toiselle sanoa, perkele, samassa junassa olen itsekkin.) - Enzian
Jos se pelkästään kirjoitti:
loivennetuttaa, niin piruako sitä rääkkäämään niin tuttua kaveria kuin itseä.
Istut kotona terassille tai parvekkeelle ja soitat jonkun hyvän kaverin kylään, sikäli mikäli et halua olla yksin.
Joskus vain hyvä ja rauhallinen kaveri kummasti antaa voimia.
Jotain touhoahan sitä ei tuossa tilanteessa kestä kukaan.
Yrität syödä vikka sellaisia kolmio leipiä välillä, tai keitä vaikka neljänviljan puuro. kaurapuuro on myöskin hyvää vatsalle.
Käy farmasiasta ostamssa monivitamiinipillereitä,
Ja heitä niitä naamariin. Jos kovin täristää tai tuntuu ettei tavarat pysy kädessä, niin olen joskus ottanut neuromaxia(ei ole reseptilääke) ja juonut limsaa niin perkeleesti sekaan.
Mutta totuushan on, että kalja se paras apu on jos osaa oikeaoppisesti loiventaa niin ettei mene ylikuntoon. Sitten se taas huomenna on kahta vaikeampaa touhua, kun arkikin alkaa painamaan päälle, se alkaa rassaamaan hermoja.
Tulee ne työpaineetkin vielä niskaan.
Jospa se vielä alkaa sexityttämäänkin, minkä se krapulassa yleensä tekee, niin kylläpä konstit tiedät. sen jälkeen yleensä ainakin saa nukahdettua.
Onko näin? Vai olenko poikkeustapaus?
Siispä älä vaivu alakuloon tässä vaiheessa, vaan yritä hoitaa itsesäsi niinkuin sinusta itsestä parhaalle tuntuu, koska sinulla ei siellä ole ketään komentajakaan ilmeisesti jota pitäis nöyristellä ja hänen silmissään hävetä itseään.
Vietä sellainen rento päivä, välillä saunoen tai suihkutellen,(kukkahan kaipaa kastelua ja hoitoa) niin luulen että ilta on aamua viisaampi.
Itselläni oli viime yö tuon kyljen takia melko pätkittäinen ja hankalakin. Kun nuo luut ei tahdo aina asettua oikein. Sitten ne muljahtelee ja "paukkaa". Johtuu varmaankin siitä kun eilen kasasin ruusuporttia, sellaista putkihärveliä. Eihän tuo raskasta hommaa ollut, mutta joutui siinä vähän käsiiään nostelemaan.
Voi kyllä olla sekin, kun tuli muutama kunnon yskäisy yöllä, niin siitähän se vasta ilo irtos.
Otin codesan comppia 10 ml niin pääsin sitten jotenkuten ammuun.
Olin aampuuroa lusikomassa naamariin, kun vaimon puhelin soi, ja hän kiikuttaa puhelimen minulle.
Siellä yksi kaveri soitti ja kertoi, että hän on yrittänyt saada minua kiinni, ja aina on puhelin kiinni. Oli viimein onkinut vaimon numeron tiedustelusta. Sanoi vain tulleensa huolestuneeksi, jotta mitä nyt on sattunut, kun ei vastaa, eikä ole kutsunut edes hautajaisiinsa.
Oli hieman kännissä.
Oli ollut keskieuroopassa muutaman paivän,ja sitten kaverin mökillä, ym:ta sellaista.
Kertoi vain että nyt on ollut pahemman luokan jano kuukauden päivät. Oli kuulemma talonmies(vaimoke) muuttanut muualle, kun hän oli puhelimessa kehoittanut näin tekemään, jotta ei tarvi hänen takiaan kärsiä. Seurustelevat siitä huolimatta edelleen. 15 vuotta kai ne kerkes yhteismajoitusta harrastaa. Sellaista se tuo viina teettää. Toin vain sen takia julki, että putkettaa se muitakin.
Tähän nyt taas tuli ummet ja lammetkin höpötettyä, mutta alkoholiin liityvää asiaa kuitenkin. Tai viinapirun aikaansaannoksia.
Minulla on ensi viikolla edessä taas pari tapaamista noiden viinapirun apulaishäätäjien kanssa. Ovat taustajoukkoina jotta minä päähäätäjänä onnistuisin paremmin.
Aika näyttää. Nejäs viikko lähtee nyt, eikä tee yhtään tiukkaa. Kyllä minä luotan itseeni vielä sen verran, että ainakin kesäkuu menee kuivana. Seuraava tavoite onkin jo vaikeampaa tuo heinäkuu. Mutta kyllä minä senkin aioin ylittää.
Sitten ei ole mitään ongelmaa kun elokuukin on takana.
Tulis vain kuiva syksy, että voisi saada tätä keväällä menetettyä aikaa hieman kiinni. Saisi edes osapuilleen kesäaikana aikomansa hommat tehtyä. Vaan eipä nuo tuosta minnekkään karkaa.
Nyt täytyy lähteä tuonne tallin puolelle varovasti ruuvailemaan lumilevyä pis tuosta pikkutraktorista, josko siihen saataisiin sitten jonkun(vaimompa tietenkin)avustuksella ruonleikkuri asennettua alle.
Eihän tuo olisi homma eikä mikään jos pystyisi nostelemaan, mutta nyt on näin, että silleen.
Nautihan olemassaolostasi ja elämästä muutenkin.
Ei saa jäädä tuleen makaamaan.(hyvähän se on toiselle sanoa, perkele, samassa junassa olen itsekkin.)No kyllä minä korjaussarjan korkkasin, ei tästä tule muuten hevon helvettiä. Onneksi kaveri haki kylään, se kokkailee justiinsa grillikanaa, että saa edes murua rinnan alle. Silläkin on neljä päivää mennyt lujaa ja kun pelissä ei ole pelkästään viina vaan muutakin ainetta, että jaksavat poikain kanssa ryypätä koko yön. Enpä tiedä, itse olisin tuolla menolla hermoklinikalla, kun jo näinkin tekee tiukkaa.
Ei tosiaan olen hallitusta kotona, joten rauhassa saa olla. Tosin täällä tuntuu aika monella karkailevan mopot käsistä, että samassa junassa ollaan ja mennään. Tuossa tuo miehenpuolikas huokailee, sydän taitaa hakata aika kovaa. Mutta sillä ei mene edes kalja alas enää.
Kiva kun pääset viinanpirujen häätäjiä tapaamaan. Minäkin vähän mietin samaa, jos vaikka Antabukset ottaisi Suomesta. Tunnen oikein kivan lääkärin, jolle kehtaisin mennä juttelemaankin. Ja kehdattava se on, apua tarvitsen minäkin varmaan ja eiköhän sitä ole tarjolla.
Täällä kun nuo kaljat on isoja pulloja ja vielä nelosta niin enpä kolmea enempää taida uskalla tänään juoda. Hissukseen iltaa kohti ja ruuat päälle. Piimää hain kaupasta, vähän tuntuu tuo vatsa temppuilevan. Magnesiumia löysin kaapista, taidan ottaa muutaman niitäkin, jos se nykiminen alkaa taas kun menee yöpuulle.
Ei kyllä seksitytä, ainakaan tänään. Varmaan pysähtyisi koko pumppu, tai sitten ei. Et kyllä ole poikkeustapaus tuon suhteen, kai ne hormonit jotenkin käy ylikierroksilla rallin jälkeen...
Pitkät viestisi on mukavia. - Oolofi
Ei kantsis juoda, jos ei halua.
- voipytty
Enzian kirjoitti:
No kyllä minä korjaussarjan korkkasin, ei tästä tule muuten hevon helvettiä. Onneksi kaveri haki kylään, se kokkailee justiinsa grillikanaa, että saa edes murua rinnan alle. Silläkin on neljä päivää mennyt lujaa ja kun pelissä ei ole pelkästään viina vaan muutakin ainetta, että jaksavat poikain kanssa ryypätä koko yön. Enpä tiedä, itse olisin tuolla menolla hermoklinikalla, kun jo näinkin tekee tiukkaa.
Ei tosiaan olen hallitusta kotona, joten rauhassa saa olla. Tosin täällä tuntuu aika monella karkailevan mopot käsistä, että samassa junassa ollaan ja mennään. Tuossa tuo miehenpuolikas huokailee, sydän taitaa hakata aika kovaa. Mutta sillä ei mene edes kalja alas enää.
Kiva kun pääset viinanpirujen häätäjiä tapaamaan. Minäkin vähän mietin samaa, jos vaikka Antabukset ottaisi Suomesta. Tunnen oikein kivan lääkärin, jolle kehtaisin mennä juttelemaankin. Ja kehdattava se on, apua tarvitsen minäkin varmaan ja eiköhän sitä ole tarjolla.
Täällä kun nuo kaljat on isoja pulloja ja vielä nelosta niin enpä kolmea enempää taida uskalla tänään juoda. Hissukseen iltaa kohti ja ruuat päälle. Piimää hain kaupasta, vähän tuntuu tuo vatsa temppuilevan. Magnesiumia löysin kaapista, taidan ottaa muutaman niitäkin, jos se nykiminen alkaa taas kun menee yöpuulle.
Ei kyllä seksitytä, ainakaan tänään. Varmaan pysähtyisi koko pumppu, tai sitten ei. Et kyllä ole poikkeustapaus tuon suhteen, kai ne hormonit jotenkin käy ylikierroksilla rallin jälkeen...
Pitkät viestisi on mukavia.minut harhaan. Arvelin, että olet luovuttanut kuningas alkoholille.
Johtunee omasta kokemuksestani. Silloin joskus, samalla kun luovutin, luovuin alkoholista. Jatketaan päivä kerrallaan, toivoa on ja apuakin tarjolla. - Oolofi
voipytty kirjoitti:
minut harhaan. Arvelin, että olet luovuttanut kuningas alkoholille.
Johtunee omasta kokemuksestani. Silloin joskus, samalla kun luovutin, luovuin alkoholista. Jatketaan päivä kerrallaan, toivoa on ja apuakin tarjolla.Hirveästikin, mutta en voi ottaa, kun on Antabusta kehossa.
- pimpero
hyvää kaljaa
- ahaaeerfh
oloffi maistellu kun LAUNATAI:lla selvinpäin?
- Oolofi
Launatai on minun kielellä Launatai.
- (!)
Oolofi kirjoitti:
Launatai on minun kielellä Launatai.
http://www.saunalahti.fi/et-lukio/ainekohtaiset_sivut/Ainekoht_ruotsi/ainekoht_ruotsi_lukihairio.htm
Elä välitä, on se Ruattin kunkullaki. - Oolofi
(!) kirjoitti:
http://www.saunalahti.fi/et-lukio/ainekohtaiset_sivut/Ainekoht_ruotsi/ainekoht_ruotsi_lukihairio.htm
Elä välitä, on se Ruattin kunkullaki.Jonkunhan sitä kieltä pitää uudistaa.
- Oskari2
Raittiina on oltu. Töitä on tehty. Makkaraa on ollut näillä keleillä myös pakko grillailla. Lähdevettä janoon tietenkin juotu.
Hyvää illanjatkoa kaikille raitistelijoille ja vaikkapa vähäisen maistaneillekin!nähdä sinunkin nimi ketjussa.Minäkin täällä taas vähän enämpi keikun mukana,kun tuli pakollista paikallaan oloa.
Nautitaan näistä aurinkoisista kesäpäivistä niinkaun kun niitä riittää,eikä ainakaan viinalla käydä niitä pilaamaan,eikö niin?t pörri
- johnny boy
ilokseni rupean huomaamaan että rahaa rupeaa kertymään toisella tavalla kun ei kanna enää iloliemiä kotiin.
kesäkin on tullut, huomenna menen katsomaan moottoripyörää perustelulla korkki kestää kiinni ajellessa ja ei tule vapaa-ajan ongelmia.
auringonlaskua kohti, kaikille taistelutahtoa ja voimia. - tartottiin mulle 2
Tiedän tsan tarkkaan systeemin. Yhteisessä tilaisuudesa tehdään yhdessä yhteisiä täysin normaaleja juttuja yhteisekseksi hyväksi.
Tein töitä kovasti. Tunsin flow-ilmiöpstä jotain... tiukasta LUPAUX-jutusta huolimatta otin yhden janokaljan........... se ihan oikeasti riittää.... ei pysty lopettamaan....
Nyt itten toivotaan että ei pistä putki päälle.
Minun mielestäni totuus on ollut jo pitkän aikaa se että ei kannata ottaa sitä ekaa. Kuitenkin sorrun taas ja taas ja taas ja taas ja, vittu jai tääsäjotain jo oppii, aatana
Raitis elämä on parempaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942