alueella/ lähellä? Olen menossa Pariisiin tämän kuun puolivälissä ja kiinnostaisi siksi tietää. Hotelli siis sijaitsee Montmartrella.
Baareja
1
526
Vastaukset
- MlleP
Hieman olisi kaivannut tarkennusta tuohon kyselyysi... Että mitäköhän meinasit baarilla? Käsite kun on Pariisissa täkäläisestä poikkeava.
Monet kahvilat toimivat iltaisin "baareina". Baareina siis suomalaisessa merkityksessä, eli ihmiset istuvat juomassa olutta tmv. ja paikalla saattaa olla elävää musiikkia DJ:n tai orkesterin soittamana.
Yökerhot/klubit ovat sitten erikseen. Muutamia isoja ja samalla kalliita (sisäänpääsymaksu voi olla jopa 50 euroa ja drinkit siellä 10 euron tuntumissa) löytyy mm. Pigallen lähistöltä. Ne aukeavat siellä kymmenen ja yhdentoista maissa illalla ja ovat auki aamukuuteen.
Noita kahvila/baareja löydät kyllä ihan itse kävelemällä pitkin katuja. Hintataso ja tarjonta (siis alkoholi) ovat hyviä vinkkejä siitä, minkälainen ravitsemusliike on kyseessä.
Toisaalta Montmartrekin on aika laaja käsite, että oletko lähempänä pohjoista vai eteläistä osaa Montmartrella voi vaikuttaa paljonkin eri liikkeiden esiintymiseen. Sacre Coeurin sivukaduilta löytyy "taiteilijameininkiä" ja eteläosasta Montmartrea löytyy sitten vähän konservatiivisempaa (jos niin nyt voi sanoa). Pohjoisosassa on paljon rauhallisia kujia, joilla on paikallisten kansoittamia baareja ja ruokaravintoloita, itäpuolella taasen etnistä menoa.
Kannattaa myös yrittää saada käsiinsä esim. meilläkin jaettava Metro-lehti tai ostaa PariScope-lehti, josta voi etsiä menovinkkejä.
Toivottavasti näistä olisi hieman apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748