Löytyisikö yhteystietoja kuljetusfirmaan joka operoi perämeren rannikolla ja jolla olisi kalusto kasimetrisen purkkarin rahtaamiseen.
Venekuljetusta Luleå -> Oulu
10
1076
Vastaukset
- purjehdi
No miki et purjehdi hyvänen aika yli tosta noin vaan. Helpommalla ja halvalla tulisi purjehtia suoraan Luleåsta Ouluun.
- seamust
Ilmeisesti tämä kuljetuksen kysyjä on tällainen tyypillinen purjeveneilijä; ei ymmärretä veneilystä mitään, vaan tärkeämpää on juoda skumppaa kannella satamassa ja kiroilla hoonolla soomella ohiajavia moottoriveneilijöitä. Sitten kun pitäisi oikeasti läteä merelle, ni menee pupu pöksyyn. Oikea veneilijä ajaisi mokoman lyhyen siirtymän vaikka vanhalla ryskybusterilla.
- hienoa..
seamust kirjoitti:
Ilmeisesti tämä kuljetuksen kysyjä on tällainen tyypillinen purjeveneilijä; ei ymmärretä veneilystä mitään, vaan tärkeämpää on juoda skumppaa kannella satamassa ja kiroilla hoonolla soomella ohiajavia moottoriveneilijöitä. Sitten kun pitäisi oikeasti läteä merelle, ni menee pupu pöksyyn. Oikea veneilijä ajaisi mokoman lyhyen siirtymän vaikka vanhalla ryskybusterilla.
Mistä teitä oikein sikiää. Alkuperäinen kysyjä ei tainnut kysyä miten vene siirretään vesitse vaan miten sen siirto hoituu maateitse. Ainakin itse keksin kymmeniä syitä miksi vene pitää siirtää autonlavalla eikä vesitse. Mitä jos tekin yrittäisitte ottaa päänne pois perseestänne ja ajatella niillä kahdella nystyrällä siellä pääkopassa niin ehkä tekin keksitte yhden tai vaikka kaksi. Alkuperäiselle kysyjälle en osaa antaa muuta ohjetta kuin sen että tältä foorumilta ei kannata asiallisia kysyä vaan kannattaa jättää nämä mopopojat tänne keskenään ja suunnata jonnekkin asiallisille sivustoille
- seamust
hienoa.. kirjoitti:
Mistä teitä oikein sikiää. Alkuperäinen kysyjä ei tainnut kysyä miten vene siirretään vesitse vaan miten sen siirto hoituu maateitse. Ainakin itse keksin kymmeniä syitä miksi vene pitää siirtää autonlavalla eikä vesitse. Mitä jos tekin yrittäisitte ottaa päänne pois perseestänne ja ajatella niillä kahdella nystyrällä siellä pääkopassa niin ehkä tekin keksitte yhden tai vaikka kaksi. Alkuperäiselle kysyjälle en osaa antaa muuta ohjetta kuin sen että tältä foorumilta ei kannata asiallisia kysyä vaan kannattaa jättää nämä mopopojat tänne keskenään ja suunnata jonnekkin asiallisille sivustoille
Mitä jos itse vaan ottaisit sen pääsi sieltä purkkarihomon perseestä ja tunnustat tosiasiat, että alkuperäien kysyjä on surkea merenkulkutaidoton paska, niinkuin lähes kaikki rättipellet.
- purjehtia veneellä
Eihän oululaiset purjehtia osaa. Nehän luulevat että autonkin alla on vielä rattaat vaikka kumipyörät on keksitty jo aikoja sitten.
- eivät osaa purjehtia
purjehtia veneellä kirjoitti:
Eihän oululaiset purjehtia osaa. Nehän luulevat että autonkin alla on vielä rattaat vaikka kumipyörät on keksitty jo aikoja sitten.
Koska eihän Oulussa ole saariakaan.
- osaa pelata
purjehtia veneellä kirjoitti:
jääkiekkoa, ne luulee että Harkimo osaa ostaa niille voittajat Oulusta. Eikä ne hesalaiset kyllä osaa juuri muutkaan kun haukkua muita ja nuolla itseään sieltä ...
Hei kyselit veneesi kuljetusta Ouluun:
"Venekuljetusta Luleå -> Oulu
Kirjoittanut: Purkkari rattaille 2.6.2008 klo 15.04
Löytyisikö yhteystietoja kuljetusfirmaan joka operoi perämeren rannikolla ja jolla olisi kalusto kasimetrisen purkkarin rahtaamiseen."
Miten olisi siirto vesitse Sinulle sopivana aikana? Kirjoitapa yhteystiedoillasi postiini niin keskustellaan asiasta.
juha.risto@suomi24.fi- Purkkari...
Kiitos tarjouksesta,
Trailerin kuljetus mukana tuottaisi ongelmia joten ajattelin tuoda veneen samassa kyydissä trailerin mukana. - näinpäin
Purkkari... kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta,
Trailerin kuljetus mukana tuottaisi ongelmia joten ajattelin tuoda veneen samassa kyydissä trailerin mukana.Purjehdit veneen kotisatamaan, ja trailerin voi jokin Torniolainen rekkafirma tuoda paluukuormassa. Sieltähän on jatkuvaa liikennettä suomeen. Soittelet vaan rahtarifirmoihin ja kyselet. Helpompi niillä on kuljettaa pelkkä traileri kuin koko venettä. Ja halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806