Väsynyt parikymppinen

N..........

Väsyttää niin paljon...

Tunnen itseni rumaksi, tai no, ei rumaksi, vaan tavalliseksi. Haluan olla kaunis. Olenko? En tiedä enää.

Olematon itsevarmuus rumentaa. Jännittää, epävarmuutta ilmassa. En osaa hymyillä kun jännitän naamaani niin paljon...ja etuhammas vinossa niin että senkin takia jännitän hymyä...tuloksena on epäsymmetrinen mutrusuu silloin kun naurattaa. Tuloksena on epävarma olemus, hiljaisuus, huomaamattomuus.

Baarissa tapaan vain seksin perässä olevia miehiä joille kelpaa jokatoinen nainen, ellei jokainen. Tai niitä jotka eivät kiinnosta. Inhottaa kun jokainen heti ensimmäisenä kysyy että miksi olet niin ujo. Siinä menee viimeisetkin ilonrippeet. Joku kiinnostava kun kohdalle osuu niin hän kysyy vain neuvoa tyttöystävänsä kanssa, enkä tietenkään osaa puhua/auttaa kun en tiedä parisuhdeasioista mitään. Puhumattakaan seksistä. Haistakaa paska, anteeksi.

Mistä löytäisin itsevarmuuden, ja lisää lämmittäviä ihmissuhteita? Niitä on tällä hetkellä liian vähän...

3

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kok.on

Jos joku kiinnostava kundi tulee kohdalle, etkä tosiaan ajatellut viettää hauskaa iltaa kenenkään lepotuolina, niin sano sille, että "en tosiaankaan tiedä, mitä sun pitäis tehdä sun tyttöystävän kanssa. Hauskaa illanjatkoa." Ja sitten lähdet.

Jos joku todella haluaa olla sun seurassa, niin laita hänet kiinnostumaan itsestäsi ja näyttämään sulle, että pitää tehdä töitä ennen kun sun kanssa pääsee juttusille. Vähän sellanen asenne, että jos joku tulee kysymään että miks olet niin ujo, niin täräytät takasin jotai, vastaavaa, että miks olet niin utelias..? Tai jotain vastaavaa.

Ei sun tarvi ulkoista olemusta hävetä. Varmasti olet kaunis, ja voin tässä nyt kertoa, että sillon kun minä huolehdin ulkonäöstäni tosi paljon, niin olin todella epävarma. Nyt painan joku 25kg enemmän kuin sillon, ja olen rempseämpi kuin koskaan. Annan vonkaajille pakit jos mua ei kiinnosta, ja juttelen vaan niiden kanssa jotka mua oikeasti kiinnostaa. Elämä on lyhyt, pelaa nopeasti!!!

Meillä kaikilla on oikeus tietynlaiseen itsekkyyteen, vai onko joskus joku tullut kiittämään, että olet kohdellut häntä niin nöyrästi ja ottanut paskat omaan niskaan sentakia, ettei hänelle vaan ole tullut pahaa mieltä? Juu, ei minullekaan, ja siksi elänkin nyt vain itselleni ja niille ihanille hyville tyypeille ympärilläni! Niitä on tullut paljon enenmmän ympärille kuin silloin, kun mietein jatkuvsti muita ja muiden mielipidettä itsestäni. Vain oma mielipiteeni merkkaa.
      Hyviä kesiä sinne!

• Mistä löytäisin itsevarmuuden, ja lisää
      lämmittäviä ihmissuhteita?

Lämpö, jota kaipaat ei tule ulkoapäin. Se se on sinussa itsessäsi, et vain ole kosketuksessa siihen. Kaikki hyvä, lämpö ja rakkaus ovat ihmisessä itsessään, perusolemuksessa. Mitä enemmän olet kosketuksessa sisimpääsi, sitä varmempi olet. Sisimmässäsi olevaan hyvään saat kosketuksen pyyteettömän toiminnan kautta, et itsekeskeisyyden. Ala auttaa ihmisiä pyyteettömästi, niin huomaat, että saat enemmän kuin annat ja itsetuntemuksesi kasvaa, tulet iloisemmaksi.

• q79

Tuttua on meitsillekkin. Tai siis joskus on ollut itsevarmuus heikko, mutta nykyään tilanne on jo aivan toinen. Minullakin on ollut joskus etuhammas vinossa, mutta tuokin on jo suoristettu. Ja tiedän myös nykyään minkä takia itsevarmuuteni on ollut heikompi nuoruudessani. Eli syyt on tuohon löytynyt. Mut baarissa en viitsi liikkua. Sieltä on jotenkin turha yrittää löytää ketään. Helkkari kun kuulo on sen verran heikentynyt ettei siellä edes kunnolla kuule toisen puhetta niin jutteleppa siellä sitten. Tuloksena on vain molemminpuolinen hiljaisuus.

Itsevarmuutta pystyy parantaan itsetuntemuksella, mutta tuo on hidasta ja vaikeaa. Toisaalta itsevarmuutta pystyy parantaan toimivilla sosiaalisilla suhteilla eli paljon hyviä kavereita. Sosiaalisten taitojen opettelu myös vaikuttaa itsevarmuuteen suotuisasti, mut tuokin on hidasta ja vaikeaa. Masennus taas syö itsevarmuuden nopeasti.

Jos uusia ystäviä etsit elämään niin minä vastailen kyllä mielelläni enemmänkin. Ainakin itsellänä on tilaa uudelle kaverille, jonka kaa voi jutella kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe