Pohtimisen arvoista

18

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitoni

toki amerikkalaiset on kovia puhumaan ja mutta,het annettiin mahollisuus kattoo omasta raamatusta ja ja ensin kysyttiin voiko tulla sisälle ja rauhallinen keskustelu.Kaikki riippuu niin eri kulttuureista

• kun sun pitää joka

asiaan jotain sanoa vaikka menis miten metsään.Mikä tuossa oli mielestäsi Jt :lle edullista ja myönteistä?Kyllä tuo kaveri paljasti rehellisesti mitä skeidaa ja miten Jt uskovat silmät ummessa kaiken mitä heille eteen laitetaan eivät uskalla esittää itselleen eikä muille kysymyksiä tai kriittisesti tarkastella asioita.

• neitoni
        kun sun pitää joka kirjoitti:

asiaan jotain sanoa vaikka menis miten metsään.Mikä tuossa oli mielestäsi Jt :lle edullista ja myönteistä?Kyllä tuo kaveri paljasti rehellisesti mitä skeidaa ja miten Jt uskovat silmät ummessa kaiken mitä heille eteen laitetaan eivät uskalla esittää itselleen eikä muille kysymyksiä tai kriittisesti tarkastella asioita.

joka sanaa mut suurimman osan

• neitoni
        kun sun pitää joka kirjoitti:

kattonu väärän videon,anteeksi

• uskoo ja hokee
        neitoni kirjoitti:

kattonu väärän videon,anteeksi

vaik ei ymmärrä

• Tämä haastateltu entinen jehovantodistaja kertoi kauhistuneensa konventissa sellaisista lauseista kuin "jos järjestö sanoo meille että hypätkää, meidän tulisi vain kysyä: kuinka korkealle?", ja "on parempi olla järjestössä sisällä, vaikka olisi väärässä, kuin ulkona ja oikeassa", niin mitä mieltä olet tuollaisista lausunnoista? Huomaa, että nämä eivät ole tulleet kenenkään yksittäisen jehovantodistajan suusta, vaan ovat suoraan konventtilavoilta lausuttuja, eli vt-seuran virallinen kanta.

• neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Tämä haastateltu entinen jehovantodistaja kertoi kauhistuneensa konventissa sellaisista lauseista kuin "jos järjestö sanoo meille että hypätkää, meidän tulisi vain kysyä: kuinka korkealle?", ja "on parempi olla järjestössä sisällä, vaikka olisi väärässä, kuin ulkona ja oikeassa", niin mitä mieltä olet tuollaisista lausunnoista? Huomaa, että nämä eivät ole tulleet kenenkään yksittäisen jehovantodistajan suusta, vaan ovat suoraan konventtilavoilta lausuttuja, eli vt-seuran virallinen kanta.

ei sanottu et vaik oome vääräs hypätkää kuin korkealle vain.Muistutan vielä et noin raadollista ja härskiä touhua ei oo missään konventissa

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

ei sanottu et vaik oome vääräs hypätkää kuin korkealle vain.Muistutan vielä et noin raadollista ja härskiä touhua ei oo missään konventissa

Lukisit vastaamasi viestin uudelleen, niin huomaat, että olet ainoa, joka tuollaista esittää.

• Markku_Meilo kirjoitti:

Lukisit vastaamasi viestin uudelleen, niin huomaat, että olet ainoa, joka tuollaista esittää.

Olisikohan kyseessä pahemman laatuinen lukihäiriö. Missä itsessään ei ole tietenkään mitään ivailun aihetta, mutta jos se tiedostetaan, niin ihmettelen sitä varmuutta millä nimimerkki vastailee, vaikka on kerrottu kuinka metsään vastaukset järjestäen menevät.

• Markku_Meilo
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Olisikohan kyseessä pahemman laatuinen lukihäiriö. Missä itsessään ei ole tietenkään mitään ivailun aihetta, mutta jos se tiedostetaan, niin ihmettelen sitä varmuutta millä nimimerkki vastailee, vaikka on kerrottu kuinka metsään vastaukset järjestäen menevät.

Kun tuon kirjoitin, niin ihan kirjaimellinen jonkin sortin lukihärö kävi ekaa kertaa mielessä.

• neitoni
        uskoo ja hokee kirjoitti:

vaik ei ymmärrä

rakennustyömaa,pikasali ja kenttäkokemus.Kaikilla on oma tyyli,ei kait tyylipisteitä jaeta :)
        Ooon niin monen ihmisen kas ollu kentällä vuosian saatos ja arvostella ei voi,mut aina sitä hiotaan salilla et kuuntelija sen ymmärtäisi.Ei kaikki oo luontaisia puhujia ja monia jännittää,mut he haluaa viedä sitä asiaa eteenpäin mihin uskoo

• neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

keskustelun oikein...
        Ihmettelen miesten pukeutumista,ehkä oli kuuma päivä.
        Mutta mitä tarkottaa hyppään jos käsketään,sitä,et hän luottaa Jehovaan tapahtu mitä tahansa.Ei konventin lavalle päästetä ketään luopiota arvostelemaan,sen kai kaikki tajuaa

• neitoni kirjoitti:

keskustelun oikein...
        Ihmettelen miesten pukeutumista,ehkä oli kuuma päivä.
        Mutta mitä tarkottaa hyppään jos käsketään,sitä,et hän luottaa Jehovaan tapahtu mitä tahansa.Ei konventin lavalle päästetä ketään luopiota arvostelemaan,sen kai kaikki tajuaa

Minä en voi sille mitään, että sinä et ilmeisesti ymmärrä keskustelupalstoista, netin käyttämisestä, linkeistä, kirjainjonoista tai edes jehovantodistajuudesta niin yhtään mitään, mutta sen minä tiedän että mikä tahansa lääkityksesi on, se on väärä, tai sitä on annosteltu liian säästeliäästi.

• neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Minä en voi sille mitään, että sinä et ilmeisesti ymmärrä keskustelupalstoista, netin käyttämisestä, linkeistä, kirjainjonoista tai edes jehovantodistajuudesta niin yhtään mitään, mutta sen minä tiedän että mikä tahansa lääkityksesi on, se on väärä, tai sitä on annosteltu liian säästeliäästi.

lääkitystä,mut myönnän oon hätäinen ja joskus kirjaimet osu kohilleen ei,mut onko se paha asia

• neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

teiän touhu,otapa yhteyttä sörssiin,mulla mittää lääkitystä oo.Ensin halusin kaikkia auttaa tällä palstalla,mut tajusin et auta,ei mittään hyötyä,annetaan mennä sit,et näin. Jutelkaa keskenänne

• neitoni

jotka menee tupakkaa polttamaan jonkun luo

• >>Joo ei oo JT:A jotka menee tupakkaa polttamaan jonkun luo

Eipä oo! Kyllä se on ratakisko eikä muu tai möö!

• neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Joo ei oo JT:A jotka menee tupakkaa polttamaan jonkun luo

Eipä oo! Kyllä se on ratakisko eikä muu tai möö!

ny Tiukulle kaikelle hyvällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe