Eiköhän yritetä olla raittiina tämäkin päivä
Tiistai 10.06
9
378
Vastaukset
- Kukkakeiju
Raittiina tänään...Hyvää huomenta kaikille.
- minnihiiri
kyllä lomalla on mukavaaaaaa,viu viu ja hih hih.mikin kans kahville, nam!
- Eeva-Leena
herääkin, varsinkin raittiina. Tätä raittiutta on syytä jatkaa..
- voipytty
minullakin. Ja porukassa se on helpompaa.
ollaan ja ole pienintäkään suunnitelmaa juomista aloittaa,vaikka nyt juhannus lähestyykin.Ilmakin on tollanen mukavan raitis:)
Tsemppiä vaan kaikille teille jotka olette vielä ihan alkuvaiheessa ton raittuden aloittelun suhteen:)t pörri- Kukkakeiju
Kiitti tuesta.
Kukkakeiju kirjoitti:
Kiitti tuesta.
Vaikka onkin hieman kosteutta kun sataa vettä.
Oliko hauskasti? hih.Kukkakeiju kirjoitti:
Kiitti tuesta.
Minulta jäi sanomatta eräs pikkuasia liittyen siihen sinun antamaasi sp.osoitteeseen.
JOS milloin sinulle postia lähetän,niin ilmoitan siitä sinulle tämän palstan kautta,ja nimenomaan tällä rekatulla pörri1 nimimerkillä,ettei ole lähettäjästä mitään epäselvyyksiä.Ja vaikken koskaan sinulle s.postia laittaisikaan,niin toivon että onnistut saavuttamaan raittiuden,jos niin itse haluat.Ja varmasti löydät parempaa tukea jostain itsellesi,mitä minä koskaan pystyn kenellekkään antamaan.t pörri
On raittiina tänäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942