Välivuosi siis mulle luultavasti tulossa ja jompaan kumpaan noista kansanopistoista haluaisin kuvataidetta vuodeksi opiskelemaan. En vaan oikein osaa valita että kumpaan, ja siksi haluaisinkin kuulla ihmisten kokemuksia kyseisistä paikoista. Olisi vähän helpompaa valita jos kuulisi edes jotain mielipiteitä edes jommasta kummasta... kiitos.
Orivesden Opisto vs Paasikivi-Opisto
2
892
Vastaukset
- lacey
kirjotin ton ekan tietysti väärin... ORIVEDEN opistoa siis tarkoitin :D
- oriiiveedee
Itse menisin ehdottomasti Orivedelle. Opistolla on hyvä maine ja sen opetus on tasokasta.
Paasikiviopistokin lienee ihan ok, mutta poliittisella opistolla on aina leimansa, joka voi joissain piireissä olla miinustakin.
Itsekin olen poliittisen opiston käynyt, ja vaikka vuosi oli ehdottomasti elämäni paras, huomasin jälkikäteen, ettei olisi pitänyt pistää ao. koulun todistusta ihan joka paikkaan, mistä esim. kesätöitä haki. Poliittisilla opistoilla on vanhat rasitteensa, jotka niitä seuraavat siitä huolimatta, että opiskelu on aivan jotain muuta kuin pahimpina vuosina.
Miksi et muuten hae Limingan taidekouluun? Sehän on varsinainen taidealan mekka tässä maassa....perinteikäs ja kovamaineinen. Käy tsekkaas kotisivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725